فونیکسریمکسبهتام

تصادفات جاده ای زنجان در ۱۲ ساعت گذشته سه کشته برجا گذاشت

عصر خودرو- سه فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان طی ۱۲ ساعت گذشته سه کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

تصادفات جاده ای زنجان در ۱۲ ساعت گذشته سه کشته برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ساعت 17:30 روز دوشنبه بر اثر برخورد کامیون با موتورسیکلت در مسیر ارتباطی ابهر - تاکستان، راکب و ترک نشین وسیله نقلیه موتورسیکلت به دلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کردند.
    سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راکب موتورسیکلت به علت رعایت نکردن حق تقدم در ورود به جاده اصلی، مقصر حادثه شناخته شد.
    وی اظهار کرد: ساعت 2 بامداد امروز /سه شنبه/ نیز راننده یک دستگاه خودرو سواری پیکان در جاده قدیم زنجان - خرمدره بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به طرز دلخراشی جانش را از دست داد.
    شیرمحمدی افزود: خودرو پیکان دچار نقص فنی شده بود که متاسفانه راننده آن بدون استفاده از علایم و تجهیزات هشدار دهنده اقدام به هول دادن آن می کند که در این حین راننده خودرو پژو 405 سر رسیده و با او برخورد کرده و حادثه خونینی رقم می خورد.
    وی ادامه داد: به دلیل تاریکی شب راننده یک دستگاه پژو 405 دیگر نیز با خودرو پژو درگیر تصادف برخورد کرده و 2 تن از سرنشینان آن را مصدوم و روانه بیمارستان آیت الله موسوی زنجان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط