فونیکسریمکسبهتام

یکی از مدیران ارشد Airbnb به پروژه خودروسازی گوگل پیوست

عصر خودرو- پروژه خودروهای خودران گوگل چندی پیش با جدا شدن کریس آرمسن، یکی از مدیران ارشد گوگل و از نخستین اعضای تیمی که روی پروژه خودروسازی این شرکت کار می کردند، با لطمه ای جدی روبرو شد. اما واضح است که این غول دنیای فناوری همچنان با همان جدیتی که تا پیش از این داشته، به فکر پیشبرد اهداف بلندپروازانه خود است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

یکی از مدیران ارشد Airbnb به پروژه خودروسازی گوگل پیوست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تک شات ، براساس تازه ترین خبرها، گوگل از یکی از مدیران ارشد وب سایت Airbnb به نام شان استوارت دعوت به همکاری کرده است. آقای استوارت تا پیش از این مسئولیت مدیریت تیم خودرویی این وب سایت را برعهده داشته است. قرار است ماموریت او در گوگل، تمرکز بر جنبه های تجاری سازی خودروهای خودران گوگل باشد. هنوز اطلاع دقیقی از برنامه های آقای استوارت در دست نیست، اما به نظر می رسد که قصد داشته باشد تا برنامه ای را اجرا کند که شبیه به سرویس های اشتراک گذاری و کرایه خودروی امروزی است ، با این تفاوت که خودروها بدون راننده هدایت می شوند.


    به نظر می رسد انتخاب آقای استوارت، تصمیم درستی باشد، چرا که تجربیات پیشین او بیشتر بر سرویس های کرایه کوتاه مدت خودرو بوده است. پیش از شروع به کار در وب سایت Airbnb، او مدیرعامل شرکت Jetsetter بود که در زمینه مسافرت های لوکس فعالیت داشت و بر همین اساس پیش بینی می شود که دید خوبی در این حوزه داشته باشد.

    این مهارت ها به ویژه هنگامی اهمیت بیشتری پیدا می کنند که قصد راه اندازی سرویس نوپایی همچون تاکسی های بدون راننده را داشته باشیم. این فناوری هنوز راه درازی را پیش رو دارد و طی سال های آینده باید از سد موانع متعددی عبور کند که از جمله آنها می توان به واکنش رانندگان تاکسی اشاره کرد. اتحادیه های رانندگان در بسیاری از کشورها نسبت به رواج سرویس های اشتراک گذاری خودرو ناراضی اند و حالا گوگل طرحی را در دست اجرا دارد که به طور کل، راننده را از خودروها حذف میی کند، یعنی اقدامی که موی تواند حتی موجبات نارضایتی بیشتر این اتحادیه ها را هم فراهم کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو