فونیکسریمکسبهتام

۴۳ درصد حوادث جاده ای در محورهای قم مربوط به واژگونی خودرو است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم، بیشترین علل حوادث در محورهای منتهی به قم را ناتوانی در کنترل خودرو، خستگی و خواب آلودگی و.. برشمرد و خاطرنشان کرد: ۴۳ درصد حوادث جاده ای در محورهای قم مربوط به واژگونی خودرو و خروج از جاده است.

۴۳ درصد حوادث جاده ای در محورهای قم مربوط به واژگونی خودرو است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد در گفت وگویی به مناسبت هفته دولت
    با تاکید براینکه پایان شهریور اوج مسافرت ها است که تدابیر ویژه ای در این راستا اندیشیده شده عنوان کرد: در این راستا استفاده از تمامی امکانات پلیس راه و نیز افزایش گشت های نامحسوس در دستور کار قرار گرفته است.
    وی با اشاره به اینکه پلیس راه از سال 84 روند کاهشی تصادفات و تلفات جاده ای داشته است اظهار داشت: سال گذشته این میزان به کمترین حد رسیده است به طوری که با تردد 18 میلیون خودرو کمتر از 17 هزار تن جان خود را از دست داده اند.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم افزود: اگر حجم تصادفات با روند افزایشی ادامه پیدا می کرد امروز باید حجم تصادفات به سالی 60 هزار نفر می رسید.
    وی با تاکید براینکه در جهت کاهش تصادفات همراهی مردم سبب توفیق بیشتر می شود تصریح کرد: هر ساله تلاش شده نواقص و مشکلات بیش از پیش رفع شود.
    جمشیدی راد با بیان اینکه محورهای منتهی به قم ، معبر تردد 17 استان است عنوان کرد: روزانه 17 هزار اتوبوس از این محور تردد می کنند از همین رو نیازمند تلاش بیشتر برای تامین ایمنی این جاده است.

    ** میدان امام خمینی (ره) آذرماه امسال به بهره برداری می رسد
    مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: تکمیل میدان امام خمینی (ره) از پروژه های مهم و اولویت دار استان است که تا آذرماه امسال به بهره برداری می رسد.
    محمدتقی نادعلی در گفت وگویی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سازمان توسعه و عمرانی شهرداری انجام فعالیت های عمرانی است اظهار داشت: در زمینه آسفالت در 5 ماهه نخست سال به اندازه کل سال گذشته تولید آسفالت داشته ایم.
    وی با بیان اینکه آسفالت با کیفیت بالا تولید شده است افزود: تولید جدول نیز از دیگر اقداماتی است که انجام شد که قبل از آن از استان های هم جوار وارد می کردیم و تولید در این زمینه به اندازی خواهد رسید که از دیگر استان ها وارد نکنیم.
    وی با اشاره به اینکه در کارهای جاری تمام عملیات های ماشین های سنگین و نیمه سنگین شهرداری توسط این سازمان انجام می شود تصریح کرد: این سازمان در فعالیت های عمرانی نیز در برخی پروژه ها نماینده شهرداری و برخی پروژه ها پیمانکار است.
    نادعلی با بیان اینکه 11 پروژه با اعتبار 350 میلیارد تومان در دست اقدام است تصریح کرد: تقاطع محمود نژاد یکی از پروژه هایی است که 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
    مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه پل میثم نیز از دیگر پروژه های در دست اقدام می باشد، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این پروژه تکمیل شده و این پروژه تا مهرماه به بهره برداری می رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو