فونیکسریمکسبهتام

بالغ بر ۲ هزار تاکسی فرسوده از ابتدای سال نوسازی شد

عصر خودرو- معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تهران گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۲ هزار تاکسی مدرن و معمولی نوسازی شده است که در صورت همکاری بانکها امیدواریم روند نوسازی در سال جاری ادامه داشته باشد.

بالغ بر ۲ هزار تاکسی فرسوده از ابتدای سال نوسازی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هر ساله بالغ بر 4 هزار تاکسی به سن فرودگی می رسند و اگر در سال 4 هزار تاکسی هم نوسازی شود عدد 17 هزار تاکسی فرسوده هیچ تغییری نمی کند.

    وی افزود: از ابتدای سال جاری بالغ بر 2 هزار تاکسی مدرن و معمولی نوسازی شده است که در صورت همکاری بانکها امیدواریم روند نوسازی در سال جاری ادامه داشته باشد.

    معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، بیان کرد: در حال حاضر خودروهای تولید داخل که تحویل تاکسیرانان در طرح نوسازی شده سمند EF7 ، پژو 405 و آریو تاکسی است که آریو تاکسی یک خودرو با استاندارد های روز دنیا محسوب شده و دنده اتوماتیک است.

    ابراهیمی در پایان عنوان کرد: خودروهای مدرن در ناوگان تاکسیرانی به 800 دستگاه رسیده است که این تاکسی ها هیوندا اکسنت، تویوتا کمری و رنو است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط