فونیکسریمکسبهتام

نصب حفاظ بزرگراه کرج - قزوین در حوزه شهرستان ساوجبلاغ پایان یافت

عصر خودرو- رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اجرای حفاظ بزرگراه کرج - قزوین در حوزه شهرستان ساوجبلاغ به طول ۲۴ کیلومتر به پایان رسید.

نصب حفاظ بزرگراه کرج - قزوین در حوزه شهرستان ساوجبلاغ پایان یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سید وحید ابراهیم زاده گفت: برای اجرای این طرح از اعتبارات ملی و با هدف افزایش امنیت این بزرگراه، اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال هزینه شده است.
    وی گفت: رمپ های ورودی و خروجی گلسار، ینگی امام، کوشکذر با همکاری دهیاری کوشکذر از محل خودیاری با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال اجرا شده است.
    ابراهیم زاده افزود: پروژه رمپ ورودی کردان مجتمع خدماتی رفاهی ایران زمین نیز با اعتباری بالغ بر 25میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا شده است.
    وی تصریح کرد: اهم فعالیت های اداره راه وشهرسازی در شهرستان ساوجبلاغ در سال جاری شامل ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سطح آزادراه ، شروع عملیات رمپ ورود و خروج شهرک کاوش با نظارت اداره راه با اعتباری نزدیک به 5 میلیارد ریال از بخش خصوصی ، نصب رفلگتور چراغ دار در خروجی های شهر جدید هشتگرد و کوهسار و خروجی خور، شانه سازی به طول 5 کیلومتر در حاشیه آزاد راه لاین شمالی و جنوبی به منظور رفع اختلاف سطح ، پل عابر پیاده پارک سوار هشتگرد ، تعمیر و مرمت گاردریل ها در نقاط صدمه دیده به طول یک کیلومتر و50 تن ، ایمن سازی پل کردان و نصب مسیر نما بر روی نیوجرسی های آزاد راه به طول 24 کیلومتر ،نصب دوربین های کنترل سرعت در سطح آزاد راه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، لکه گیری هندسی لاین جنوبی آزاد راه است.
    وی گفت: از دیگر اقدامات سال 95 تهیه طرح های تفصیلی و پیگیری و ابلاغ طرح های مذکور در شهرستان ساوجبلاغ در شهرهای چهارباغ، کوهسار، گلسار و هشتگرد که در قالب طرح جامع ابلاغ شده است.
    وی افزود: در شهر گلسار طرح تفصیلی تهیه و ابلاغ شده و درشهرهای چهارباغ، کوهسار و هشتگرد طرح تفصیلی در شورای عالی معماری و شهرسازی در دست اقدام است.
    وی درباره رفع تصرف در حوزه املاک و اراضی نیز گفت: در 6 ماهه اول سال 95 دو مورد رفع تصرف به مساحت 6 هکتار با دستور مقام محترم قضایی اجرا شده است.
    رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان ساوجبلاغ افزود : در حوزه راه نیز 10 مورد رفع تجاوز به حریم راه در محور های آزاد راه و بزرگراه کرج- قزوین و در حوزه ی استحفاظی این اداره و با دستور مقام قضایی اجرا گردیده است.
    ابراهیم زاده در ارتباط با پیگیری پروژه ی ملی راه ساوجبلاغ به طالقان نیز اظهار داشت : این پروژه در 3 فاز به طول 32 کیلومتر و با اعتبار اولیه 130 میلیارد ریال از سال 1387 آغاز گردید و تا کنون حدود 18 کیلومتر آن در فاز 3 و در این شهرستان به میزان 63 درصد اجرا شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو