فونیکسریمکسبهتام

اعداد جادویی خودروهای هیبرید تویوتا

عصر خودرو- در سال‌های اخیر فناوری خودروهای هیبرید آن‌قدر گسترش پیدا کرده است که تقریبا اکثر خریداران از وجود مزیت‌های زیاد به‌ویژه در زمینه کاهش مصرف سوخت و آلایندگی در این خودروها آگاه هستند اما خودروهای هیبرید تا چه حد می‌توانند در این زمینه موفق باشند؟ در ادامه با بررسی اعدادی قصد داریم توانایی این خودروها را مرور کنیم.

اعداد جادویی خودروهای هیبرید تویوتا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، شنیده‌اید که خودروهای هیبرید تویوتا برترین و پرفروش‌ترین خودروهای هیبرید دنیا هستند و به‌عنوان خودروهای دوستدار محیط‌زیست شناخته می‌شوند، اما چطور می‌توانیم این حقیقت را ملموس‌تر نشان دهیم؟

    با همکاری سازمان‌های مربوطه برای انجام تحقیقات گسترده و بررسی منابع موثق در ارتباط با خودروهای هیبرید تویوتا به حقایق شگفت‌انگیزی دست یافته شد که در ادامه به‌طور خلاصه اعداد و ارقام به دست آمده را بیان می‌کنیم.


    1. خودروهای هیبرید تویوتا تا به حال از انتشار 31 میلیون تن گاز CO2 در آمریکا جلوگیری کرده‌اند که این مقدار برابر وزن 13هزار و 777 شاتل فضایی است!

    2. خودروهای پریوس در آمریکا باعث صرفه‌جویی سوخت در حدود 7 میلیارد لیتر شده‌اند که صاحبان خودروی پریوس با این سوخت ذخیره شده می‌توانند بیش از 4 میلیون بار دور کره زمین را بزنند!

    3. خودروهای پریوس در 14 سال گذشته از انتشار بالای 26 میلیون تن گاز CO2 جلوگیری کرده‌اند که این مقدار معادل وزن 3 میلیون و 800 هزار فیل است!

    4. خودروهای پریوس باعث پس‌انداز هزینه سوخت در آمریکا در حدود 5 میلیارد دلار شده‌اند که با این مبلغ می‌توان 2هزار و 526 عدد توربین بادی ساخت!

    برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خودروی پریوس و نحوه عملکرد خودروی هیبریدی تویوتا اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط