فونیکسریمکسبهتام

همزمان با نخستین روز هفته دولت

جایگاه عرضه سوخت اختصاصی شهید شهریاری زنجان به بهره برداری رسید

عصر خودرو- جایگاه اختصاصی عرضه سوخت شهید شهریاری که بناست سوخت مورد نیاز پایانه صادراتی محصولات کشاورزی را تامین کند، در نخستین روز هفته دولت در زنجان به بهره برداری رسید.

جایگاه عرضه سوخت اختصاصی شهید شهریاری زنجان به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رئیس بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از این جایگاه عرضه سوخت گفت: این جایگاه دارای 12 نازل است و می تواند چهار نوع سوخت بنزین معمولی، بنزین سوپر، گاز و نفتگاز را به خودروها ارائه کند.

    مسعود شینی افزود: پیش از بهره برداری از این جایگاه، ظرفیت مخازن نفتگاز این استان سه میلیون و 525 هزار لیتر بود که پس از بهره برداری به سه میلیون و 628 هزار و 600 لیتر افزایش یافت.

    وی یادآورشد: ظرفیت مخازن بنزین معمولی و سوپر این استان پیش از بهره برداری سه میلیون و 866 هزار لیتر بود که امروز به چهار میلیون و 20 هزار لیتر رسید.

    شینی اظهار کرد: تعداد تلمبه های نفتگاز پیش از بهره بردرای 122 مورد بود که به 126 فقره رسید.

    رئیس بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: تعداد تلمبه های بنزین معمولی و سوپر این استان پیش از بهره برداری 229 مورد بود که امروز به 235 تلمبه افزایش یافت.

    وی اضافه کرد: برای راه اندازی این جایگاه 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که هدف از راه اندازی آن تامین سوخت خودروهایی است که در پایانه صادراتی محصولات کشاورزی فعالیت خواهند کرد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در ادامه گفت: زنجان هر ساله 2.5 برابر نیاز خود، محصول کشاورزی تولید می کند و راه اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی می تواند، کمکی برای صادرات محصولات مازاد این استان باشد.

    رحیم عصفوری خاطرنشان کرد: با راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی، می توان تولیدهای کشاورزی را فرآوری، بسته بندی و صادر کرد و جایگاه سوخت شهید شهریاری نیز می تواند سرویس دهی در زمینه سوخت رسانی به خودروهای حاضر در این مجموعه را بر عهده داشته باشد.

    وی به بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 535 طرح با اعتبار یک هزار و 40 میلیارد ریال طی هفته دولت امسال در زنجان اشاره کرد و بیشترین سهم این بهره برداری ها را مربوط به بخش صنعت برشمرد.

    این جایگاه سوخت در ضلع جنوبی عوارضی زنجان - تهران با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو