فونیکسریمکسبهتام

دسترسی مسافران به مترو کرج تسهیل می شود

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از همکاری دوجانبه بین مترو تهران و شهرداری کرج به منظور دسترسی آسان تر مسافران استان البرز به ایستگاه های خط ۵ و افزایش تعداد مسافر در ساعات غیر پیک خبر داد.

دسترسی مسافران به مترو کرج تسهیل می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از عصرایران، دکتر محمد احمدی بافنده با تاکید بر اینکه هر روز تعداد زیادی از ساکنان استان البرز برای تردد به تهران از خط 5 مترو استفاده می کنند اظهار داشت: مهمترین موضوع در این رابطه اینست که بتوانیم دسترسی راحت تر مردم این استان که حدود 3 میلیون نفر تخمین زده می شود را به ایستگاه مترو فراهم کنیم، زیرا این دسترسی کمک می کند که مردم کرج به راحتی با مترو مرتبط و ترافیک صبحگاهی به سمت تهران و عصرگاهی به سمت کرج با تامین بهتر ناوگان مترو، حل و فصل شود.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه خط تهران به کرج  اولین خط مترو در ایران است که افتتاح شد افزود: شهرداری کرج برای توسعه معابر و تقاطع ها احتیاج به همکاری با ما دارد و ما هم برای توسعه پایانه مترو و هم برای بهسازی شبکه داخلی به همکاری بیشتر با شهرداری این شهر نیاز داریم.

    احمدی بافنده تصریح کرد: در این جلسه صحبت شد تا در خصوص فضای سبز ایستگاه ها، ایجاد اتصال بهتر بین خطوط اتوبوس و تاکسی با ایستگاه های مترو و اصلاحات مهندس و عمرانی مورد نیاز، شهرداری کرج با ما همکاری های بیشتری را انجام دهد. از طرفی شهرداری و مترو تهران نیز در زمینه سازه هایی مانند روگذر و کنار گذر به شهرداری کرج کمک خواهند کرد.

    وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار نفر از کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران ساکن استان البرز هستند خاطر نشان کرد: شهرداری کرج می تواند برای تامین مسکن این کارکنان به ما کمک کند.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درادامه با اشاره به ساخت مترو استان البرز و اتصال آن به خط 5 مترو تهران تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد تا شرکت بهره برداری مترو تهران در بهره برداری مترو کرج مشارکت کند و  تصمیم بر اینست که هر چه سریعتر بخش هایی از مترو کرج که با مترو تهران تقاطع دارد فعال شود تا با این اقدام هزینه های سفر مسافران و ترافیک اطراف پایانه ها کاهش پیدا کند.

    در پایان این جلسه، مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران با حضور شهردار و مسئولان کرج از پروژه های عمرانی مرتبط با مترو و پایانه مهرشهر بازدید کردند

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو