فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان البرز:

محدودیت‌های ترافیکی محور کرج-چالوس اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی محور کرج-چالوس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر ،سرهنگ رضا اکبری ضمن اعلام محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 15 روز جمعه بیست و نهم مردادماه جاری تا ساعت 1 بامداد روز شنبه سی ام مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد (جنوب به شمال) یکطرفه می شود.

    وی در ادامه اضافه کرد: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محور، تردد خودروها از ساعت 18 روز جمعه بیست و نهم مردادماه تا ساعت 1 بامداد روز شنبه سی ام مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج (شمال به جنوب) به صورت یکطرفه خواهد بود.

    سرهنگ اکبری همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس را در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی، ممنوع اعلام کرد.

    وی همچنین تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز چهارشنبه بیست و هفتم مردادماه جاری تا ساعت 6 بامداد روز شنبه سی ام مردادماه را از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام کرد.

    رئیس پلیس راه استان البرز در پایان از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه محور کوهستانی کرج - چالوس را دارند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کرده و سفری خوش و ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط