فونیکسریمکسبهتام

فعالیت های شرکت شامخ در سایپا لجستیک ادغام شد

ظهور یک شرکت لجستیکی تمام عیار در ایران

عصر خودرو-فعالیت های شرکت شامخ با هدف متمرکز کردن فرآیندهای لجستیکی گروه سایپا شامل حمل و نقل، انبارداری و خدمات ارزش افزوده بصورت کامل به شرکت سایپا لجستیک منتقل شد.

ظهور یک شرکت لجستیکی تمام عیار در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،محمد باقر نوفلی مدیرعامل سایپا لجستیک در جلسه تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شامخ با اشاره به انتقال فعالیت های شامخ به سایپا لجستیک و انحلال شرکت شامخ گفت: همه ما عضو خانواده سایپا هستیم و در هر کجای این خانواده بزرگ که باشیم به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.
    وی با بیان اینکه بخشی از سهم شرکت سایپا لجستیک به بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا تعلق دارد اظهار داشت: فعالیت در گروه سایپا و در کنار آن خدمتگزاری به خانواده های شهدا برای ما افتخار است.
    مهندس نوفلی با ابراز امیدواری از اینکه ادغام فعالیت های شرکت شامخ در سایپا لجستیک برای کارکنان هر دو شرکت دارای خیر و برکاتی است تصریح کرد: بنابر تصمیمی که در مدیریت ارشد گروه گرفته شده است این کار انجام شده و فعالیت های شرکت شامخ به شرکت سایپا لجستیک منتقل گردید.
    مدیرعامل سایپا لجستیک ادامه داد: تمام تلاشمان این است که امور مربوط به انتقال فعالیتها  و ماموریتها  را در نهایت دقت و مصلحت اندیشی به پیش ببریم و در این راستا رفاه حال کارکنان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فعالیت های دو شرکت مانند گذشته و با قدرت ادامه می یابد و از تمامی همکاران تقاضا دارم همچون گذشته به انجام وظایف محوله خود ادامه دهند.
    مهندس نوفلی در پایان از تلاش های هیئت مدیره و مدیرعامل در زمان تصدی شامخ تقدیر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.
    در ادامه مهندس محمدرضا شیخ کبیر مدیرعامل شامخ نیز ضمن تقدیر از تمامی همکاران خود در این شرکت اظهار داشت: نیروی انسانی پرتلاش، کم توقع و متخصص از مزایای شرکت شامخ است که می تواند بهترین سرمایه برای گروه سایپا باشد.
    وی با اشاره به موضوع ادغام فعالیت های شرکت شامخ در سایپا لجستیک ابراز امیدواری کرد این اتفاق برای گروه و کارکنان هر دو شرکت سر منشا خیر و گامی موثر در راستای تحقق مرکز متمرکز لجستیک گروه سایپا باشد.
    آخرین مدیرعامل شامخ در پایان از هیئت مدیره و مدیرعامل های گذشته شامخ تقدیر و تشکر و برای شرکت سایپا لجستیک آرزوی موفقیت کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو