فونیکسریمکسبهتام

رشد چشمگیر تولید سایپا در ۴ ماهه امسال

عصر خودرو- تولید کل محصولات گروه خودرو سازی سایپا در چهار ماه نخست سال جاری به نسبت مشابه سال گذشته با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.

رشد چشمگیر تولید سایپا در ۴ ماهه امسال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ تولید کل گروه سایپا از ابتدا سال جاری تا پایان تیرماه 95، تعداد یکصد و چهل و هشت هزار و 523 دستگاه خودرو به ثبت رسیده است که این تعداد تولید به نسبت مدت مشابه سال 94 که تعداد یکصد و بیست و پنج هزار و 907 دستگاه بوده با رشد 19 درصدی همراه شده است؛ علاوه بر این تولید کل محصولات گروه سایپا اعم از سواری، تجاری سبک و سنگین در تیر ماه سال 95 چهل و یک هزار و 625 دستگاه بوده که در مقایسه با تیر ماه سال 94 با تولید سی و دو هزارو 199 دستگاه به رشد 29.3 درصدی دست یافته است.

    بر اساس این گزارش، آمار تولید محصولات سواری گروه خودرو سازی سایپا در تیرماه سال جاری، سی و هفت هزار و 975 دستگاه خودرو بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  35 درصد رشد داشته است. همچنین تولید سواری گروه خودرو سازی سایپا از ابتدای سال تا پایان تیر 95 یکصد و سی چهار هزار و 803 دستگاه بوده که به نسبت مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

    علاوه بر این کل تولید محصولات وانت گروه خودرو سازی سایپا نیز در چهار ماه نخست سال 95 با تولید سیزده هزار و 334 دستگاه خودرو وانت به نسبت مدت مشابه سال گذشته 5.3 درصد رشد داشته است.

    بیشتر تولیدات  مجموع محصولات گروه سایپا در چهار ماه نخست سال جاری  ازخانواده (X100) (151،132،131،111) ، سراتو، گروه برلیانس (H220،H230، H320، H330)، گروه (X200)) تیبا1، 2 و ساینا(، آریو، خانواده چانگان ) EADO  و CS35 (خودروهای  نیسان انژکتوری دوگانه سوز، دیزل Z28ND ،وانت پادرا و وانت درکا بوده است. 

    گفتنی است در بین محصولات سواری تولید شده در گروه خودرو سازی سایپا، گروه X200، برلیانس و سراتو به نسبت سایر محصولات سواری سایپا در چهار ماه نخست سال 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیشتری است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو