فونیکسریمکسبهتام

خودروهای لوکس قاچاق در شیراز پرس می شوند

عصر خودرو- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس از پرس تعدای خودروی لوکس قاچاق در این استان خبرداد.

خودروهای لوکس قاچاق در شیراز پرس می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، احمد احمدی زاده گفت: استان فارس در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت برخورد با سردسته های قاچاق کالا و ارز را به صورت ویژه در دستور کار خود دارد.

    وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه جدید و ماده 55 و 56 به دستگاه های مختلف تکلیف شده که کلیه کالاهای قاچاقی که کشف می شود منهدم شود از این رو امحا کالاهای قاچاق جدید و یا حتی قدیم که در انبارهاست در دستور کار قرار گرفته است.

    دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس اظهار داشت: در این راستا تعدادی خودرو لوکس قاچاق که شاید به چهار خودرو برسد در این هفته در استان فارس پرس می شود.

    وی افزود: این خودروها پورشه، بنز و بی ام و بوده که قیمت هر خودرو پورشه یک میلیارد تومان و دیگر خودروها هرکدام بین 500 تا 600 میلیون تومان است.

    احمدی زاده  با اشاره به اینکه این خودروها مدل 2013 و 2014 هستند، بیان کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته در هفته جاری این خودروها در استان فارس پرس می شوند.

    دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس با اشاره به اینکه در گذشته فقط کالاهای آرایشی، بهداشتی، دارویی و خوراکی امحا می شد، گفت: بر اساس آیین نامه جدید باید تمامی کالاهای قاچاقی که کشف می شود امحاء شود.

    امحای چهار میلیارد تومان سیگار قاچاق

    وی با اعلام اینکه سال گذشته 750 تن کالای قاچاق در فارس امحاء شد، افزود: علاوه بر این در 31 مردادماه سال جاری برای اولین بار در کشور پنج هزار سیگار به ارزش چهار میلیارد تومان در استان فارس امحا می شود که در نوع خود بی سابقه است.

    احمدی زاده از عزم جدی دستگاه های مختلف استان برای مبازره با قاچاق کالا و ارز خبر داد و تاکید کرد: دولت برای برخورد با قاچاق کالا در راستای منویات مقام معظم رهبری عزم جدی دارد از این رو یکی از اولویتها در این بخش مبارزه و برخورد با سردسته و سرشبکه های قاچاق است.

    دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس، ضمن تاکید بر لزوم افزایش شناخت عمومی مردم نسبت به پدیده قاچاق و پیامدهای آن گفت: باید به گونه ای عمل شود که از اطلاع رسانی عبور کنیم و به نهادینه سازی فرهنگ قبح استفاده از کالای قاچاق برسیم.

    وی افزود: سیاست کلی این کمیسیون بر اساس سیاست استان و سیاست ستاد مرکزی، مبتنی بر رویکرد پیشگیرانه، تشدید مبارزه با باندهای دخیل در امر قاچاق کالا، جلب مشارکت مردم، افزایش کیفیت کالا و افزایش خدمات پس از فروش است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو