فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان قزوین:

ورود غیر مجاز به حریم آزاد راه «قزوین- رشت»حادثه آفرید

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره تصادف فوتی در آزاد راه قزوین – رشت خبر داد.

ورود غیر مجاز به حریم آزاد راه «قزوین- رشت»حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ نصراله بیگلری  اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف در آزاد راه قزوین رشت عوامل پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه سواری "پژو 206" با یک دستگاه موتورسیکلت که به صورت خلاف جهت در آزاد راه تردد داشته، برخورد که متاسفانه راکب موتورسیکلت به علت شدت صدمات وارده در دم فوت می کند.

    وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه نقض ماده 4 قانون ایمنی راهها از جانب راکب موتورسیکلت و تردد غیر غیر مجاز در آزاد راه بوده است.

    سرهنگ بیگلری توصیه کرد: با توجه به اینکه تردد عابرین پیاده و موتورسیکلت ها در آزاد راه ها ممنوع می باشد هر گونه عبور آنها منجر به بروز حوادث دلخراش خواهد بود لذا از عابرین پیاده و موتورسیکلت سوارن تقاضا می شود به هیچ وجه در آزاد راه ها تردد نکنند.

    سواری پراید با بیش از 54 میلیون ریال خلافی در قزوین

    رئیس پلیس راه استان از توقیف سواری پراید با خلافی 54 میلیون و 350 هزار ریال خبر داد.

    سرهنگ بیگلری اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه آزاد راه قزوین کرج حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور اتوبان "قزوین – کرج" یک دستگاه سواری "پراید" را به علت عدم استفاده از کمربند ایمنی متوقف کردند.

    وی ادامه داد: با استعلام از سوابق خودرو مشخص شد که این سواری دارای 248 فقره تخلف و 54 میلیون و 350 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

    سرهنگ بیگلری افزود: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو، سرعت غیر مجاز و حرکت مارپیچ و نمایشی بوده است.

    وی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان در طرح تابستانی، برخورد با تخلفات حادثه ساز به عنوان خط قرمز پلیس راه استان قزوین در دستور کار عوامل اجرایی قرار داشته و به صورت قاطع و بدون اغماض با رانندگان متخلف در سطح راههای استان برخورد خواهد شد. لذا به همه رانندگان محترم وسایط نقلیه توصیه می شود از ارتکاب تخلفات حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان قزوین اجتناب کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو