فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان:

جاده گلپایگان، خمین بار دیگر قربانی گرفت

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در حادثه وقوع تصادف دو خودرو سواری در جاده گلپایگان- خمین سه نفر کشته شدند.

جاده گلپایگان، خمین بار دیگر قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر،سرهنگ دوم حسین بساطی از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت سه نفر در جاده خمین - گلپایگان خبر داد و اظهار داشت: در این تصادف که بین یک دستگاه خودروی پژو پارس و یکدستگاه پژو 206  رخ داد، متاسفانه راننده به همراه یکی از سرنشینان سواری پژو 206 در دم جان باخت و یک نفر دیگر از سرنشینان این خودرو مجروح و به بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان منتقل شد.

    وی افزود: همچنین یک نفر از سرنشینان پژو پارس نیز در دم فوت و راننده مجروح آن نیز به بیمارستان منتقل شد.

    به گفته فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان علت اصلی تصادف در حال برسی کارشناسان پلیس راه است.

    وی از رانندگان خواست تا با صبر و حوصله. همچنین رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی را از وقوع چنین وقایع تلخی جلوگیری کنند.

    به گزارش خبرنگار مهر؛ قسمتی از جاده گلپایگان- خمین که جاده ارتباطی بین این دو شهرستان و دو استان اصفهان و مرکزی نیر است از چندین سال قبل مراحل 2 بانده سازی آن به اتمام نرسیده و متاسفانه هر ساله شاهد وقوع تصادفات منجر به فوت و جرح در این مسیر هستیم چنانکه وقوع یک تصادف مشابه در این جاده که اردیبهشت ماه سالجاری بین دو خودرو وانتنیسان و سواری پراید رخ داد سه نفر از سرنشینان خودرو سواری در محل وقوع حادثه جان باختند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط