فونیکسریمکسبهتام

فرماندار قدس مطرح کرد:

مطالبات قطعه سازان شهرستان قدس پیگیری می شود

عصر خودرو- فرماندار قدس گفت:یکی از دغدغه های جدی در ارتباط با قطعه سازان فعال در این شهرستان، به مطالبات این گروه معطوف می شود که با حمایت استاندار تهران، در صدد حل مشکلات هستیم.

مطالبات قطعه سازان شهرستان قدس پیگیری می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر ،محسن ضرغام با اشاره به نقش بسیار موثر شهرستان قدس در تأمین قطعات دو خودروساز بزرگ کشور(ایران خودرو و سایپا) اظهار داشت:موقعیت جغرافیایی، نزدیکی مسافت با پایتخت، ظرفیت های صنعتی و منطقه ای و تکثر واحدهای تولیدی، امتیازاتی ویژه در این خطه از غرب استان تهران محسوب می شود و شهر قدس را به شهرستانی کم نظیر در حوزه تولید و صنعت تبدیل است.

    فرماندار قدس عنوان کرد:علیرغم استعدادهای بسیار در این منطقه، وجود برخی از مشکلات و نارسایی ها در ارتباط با فعالیت های واحدهای قطعه ساز، به دغدغه جدی ما تبدیل شده که عمده ترین آن به مطالبات این طیف و گروه خاص صنعتی باز می گردد.

    وی افزود:از الزامات اساسی استمرار حیات و بقای فعالیت این واحدها،   به وجود نقدینگی معطوف می شود و در صورت نارسایی و محدودیت در تأمین این اصل خطیر و اساسی، روند طبیعی فعالیت چنین مراکزی با چالش مواجه خواهد شد.

    ضرغام عنوان کرد:در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده و همچنین تأکید استاندار تهران و دولت بر لزوم تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بر خود واجب می دانیم که تأمین و وصول مطالبات و معوقات خودروسازان را به نحوی جدی در دستور کار قرار دهیم.

    فرماندار قدس افزود:با عنایت به شرایط خاصی که در گذشته شاهد آن بودیم، مدتی شرایط اقتصادی کشور با کاستی هایی عمیق و پرچالش مواجه شده بود اما در حال حاضر مشخص است، وضعیت فروش خودرو نسبت به گذشته با تغییرات مطلوبی همراه شده و انتظار داریم نسبت به وصول مطالبات فعالان قطعه ساز در این منطقه اقدامات جدی لحاظ شود.

    وی در خاتمه یادآور شد:با عنایت به حمایت و پیگیری های استاندار تهران نسبت به تأمین و وصول معوقات و طلب فعالان این عرصه، امیدواری بسیاری داریم که در آینده نتایج مطلوب و سازنده تری در ارتباط با این امر حاصل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو