فونیکسریمکسبهتام

استاندار خوزستان:

مجوز تردد خودروهای اروندی در استان به جای خود باقی است

عصر خودرو- استاندار خوزستان گفت: مجوز طرح تردد خودروهای اروندی در تمامی استان خوزستان که قبلا مصوب شده است به قوت خود باقی است و هیچگونه مشکلی برای تردد آنها در سطح استان نیست.

مجوز تردد خودروهای اروندی در استان به جای خود باقی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، غلامرضا شریعتی دوشنبه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز اهواز ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: کسانی که مسئولیتی در خصوص طرح تردد خودروهای اروند ندارند حق اظهار نظر ندارند و به آنها تذکر داده شد.
    وی در ادامه به فرارسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: زحمات و تلاش خبرنگاران در جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست چرا که این قشر پر تلاش به طور شبانه روز به دنبال تولید و کسب خبر و انتشار آن برای مردم هستند.
    استاندار خوزستان قلم را ابزار و سلاح خبرنگار دانست و گفت: خبرنگاران با داشتن اطلاعات کافی و لازم به سمت تصمیم گیری عاقلانه پیش می روند و چنانچه از اطلاعات خبرنگاران استفاده شود می توان بهترین و مناسب ترین فعالیتها را در جامعه انجام داد.
    وی بیان کرد: انتقال اطلاعات و خبر امروزه برای رشد و توسعه هر منطقه بسیار اهمیت دارد و اگر خبر و انتقال اطلاعات به درستی انجام شود توسعه همه جانبه استان زودتر شکل می گیرد.
    استاندار خوزستان گفت: رسالتی بر عهده خبرنگاران است که هیچگونه دخل و تصرفی را در انتشار اخبار نداشته باشند و خبر را در سلامت کامل به مخاطبان خود منتقل کنند و این نقش آنان بسیار حائز اهمیت است.
    شریعتی با بیان اینکه از زمانی که معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بودم ارتباط خوبی با خبرنگاران داشتم بیان کرد: از تمامی خبرنگاران که در سفرهای استانی و جلسات مکرر استان مسئولین را همراهی می کنند تشکر و قدردانی می نمایم.
    وی با اشاره به میزان تحمل مسئولان در پذیرفتن انتقاد اظهار کرد: انتقادات باعث توسعه منطقه می شود و اقتدار یک مسئول زمانی است که قدرت تحمل زیادی در برابر انتقاد و مشکلات داشته باشد.
    استاندار خوزستان افزود: مسئولان باید همفکری و مشورت را سرلوحه کار خود قرار دهند و اجازه اظهار نظر به اطرافیان خود بدهند.
    وی در خصوص شکایت ادارات از خبرنگاران هم گفت: شکایت از خبرنگاران تا جائی که ممکن است یعنی جنبه عمومی دارد توسط نهادهای دولتی استان انجام نخواهد شد اما جائی که جنبه خصوصی پیدا کند استانداری نمی تواند جلوی شکایت شاکی یا شاکیان را بگیرد.
    وی در پایان تاکید کرد ایجاد شغل و رفع بیکاری و نیز حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری از اهداف و برنامه های خود ذکر کرد و گفت: تمام تلاش خود را در این راه به کار خواهم گرفت.
    در این نشست محسن بهاروند مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان گزارشی از وضعیت این خبرگزاری در استان و نحوه اطلاع رسانی آن ارئه کرد.
    17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به عنوان روز ملی خبرنگار در تقویم کشور ثبت شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو