فونیکسریمکسبهتام

ترافیک در محور چالوس به کرج

محدودیت‌های ترافیکی اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه کشور گفت: اکثر جاده‌های کشور ترافیک عادی و روانی دارند و از بعدازظهر امروز جمعه ۱۵ مرداد ماه، محور چالوس به سمت کرج، محدودیت‌های ترافیکی گزارش شده است.

محدودیت‌های ترافیکی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محمدحسین حمیدی محدودیت‌های ترافیکی را اعلام کرد.

    وی افزود: اکثر جاده‌های کشور ترافیک عادی و روانی دارند و مورد خاصی تا کنون گزارش نشده است.

    رئیس پلیس راه کشور گفت: بعدازظهر امروز جمعه 15 مرداد ماه، محور چالوس به سمت کرج فقط محدودیت‌های ترافیکی گزارش شده است و در جاده‌های دیگر مورد خاصی نیست.

    سرهنگ حمیدی گفت: محدودیت تردد کامیون در محور هراز به فیروزکوه و موتورسیکلت در همین محورها که بار برگشت خواهد داشت،‌ گزارش شده است.

    وی ادامه داد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 13 مرداد الی ساعت 2 بامداد روز شنبه 16 مرداد از محورهای کرج ـ‌ چالوس،‌هراز ـ فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

    رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: در محور کرج چالوس هم همانطور که گفته شد تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز تا 2 بامداد فردا از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه می‌توانند از ساعت 17:30 امروز تا 2 بامداد فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه تردد کنند.

    سرهنگ حمیدی گفت: در محور هراز تردد تمام تریلرها ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز ممنوع است.

    رئیس پلیس راه کشور گفت: در محور فیروزکوه نیز تردد تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 مانند محور هراز خواهد بود به طوریکه تردد این وسایل نقلیه، امروز از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

    وی در پایان گفت:‌به طور کلی در حال حاضر ترافیک عادی و روانی را شاهد هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو