فونیکسریمکسبهتام

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

تصادفات جاده‌ای دو روز گذشته هفت کشته به جای گذاشت

عصر خودرو-رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه خودروهای سنگین، عامل اصلی تصادفات دو روز گذشته در کشور بوده‌اند، گفت: در مجموع هفت نفر در تصادفات جاده‌ای دو روز گذشته کشته شدند.

تصادفات جاده‌ای دو روز گذشته هفت کشته به جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص حادثه نخست که ساعت یک و 40 دقیقه بامداد چهارشنبه در استان کرمان رخ داده است، اظهار داشت: طبق گزارش پلیس راه ریگان، یک دستگاه پژو سواری ٤۰٥ در محور ریگان-ایرانشهر واژگون شده است که متاسفانه دو نفر در دم جان سپرده‌اند و سه نفر مجروح شده‌اند؛ این بار هم علت این حادثه توجه نکردن راننده به جلو بوده است.

    سرهنگ رحمانی درباره حادثه دوم نیز که ساعت ١٣:٢۰ دیروز در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است، خاطرنشان کرد: در این حادثه یک دستگاه وانت پیکان از جاده خارج شد که مجروح شدن ١۰ نفر که شامل ٦ نفر سرپایی و ٤ نفر بستری را به دنبال داشت؛ علت این حادثه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

    رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص جزییات حادثه سوم که دیروز ساعت ١٥:٢۰ رخ داد، گفت: این تصادف در استان آذربایجان غربی بین زانتیا و وانتمزدا و در محور چالدران-شوت در کیلومتر پنج رخ داده و در پی آن یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شده‌اند و طبق گزارش پلیس راه ماکو، مقصر زانتیا به علت انحراف به چپ بوده است.

    حادثه چهارم که امروز پنجشنبه حوالی ساعت 4 بامداد در استان مازندران رخ داده بین سه دستگاه خودرو بوده و در نهایت به کشته شدن راننده مقصر منجر شده است.

    سرهنگ رحمانی در خصوص این حادثه گفت: راننده کامیون ایسوزو به دلیل توجه نکردن به جلو باعث تصادف خودروی خود با سواری سمند و تریلی اسکانیا شده است.

    رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه گفت: طبق گزارش پلیس راه گدوک، در این حادثه که در محور گدوک (داخل تونل ورسک) اتفاق افتاده، متاسفانه راننده مقصر دچار حریق شده و کاملا سوخته است.

    وی با اشاره به تصادف پنجم که در استان مرکزی اتفاق افتاده و به کشته شدن سه نفر منجر شده است، عنوان کرد: این حادثه امروز ساعت ٦:٢۰ صبح در محور آوه به جعفریه کیلومتر ٦ بین دو دستگاه کامیون بنز رخ داد و طبق اعلام پلیس راه ساوه - همدان، مقصر راننده یکی از کامیون‌ها بوده که انحراف به چپ داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط