فونیکسریمکسبهتام

خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پیکان در قزوین حادثه آفرید

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک حادثه رانندگی و کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در اتوبان قزوین - زنجان خبر داد.

خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پیکان در قزوین حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ نصراله بیکلری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف در اتوبان قزوین- زنجان عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

    وی ادامه داد : در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه سواری پیکان از مسیر خود در اتوبان منحرف و با خانواده ای که در حاشیه 15 متری خارج از سطح راه در حال صرف صبحانه بودند برخورد است.

    رئیس پلیس راه استان افزود: متاسفانه در این سانحه رانندگی دو نفر از اعضای یک خانواده در دم فوت و دو نفر دیگر به شدت مصدوم  وتوسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل که یکی از مصدومین  بعلت شدت صدمات وارده در بیمارستان فوت کرد.

    سرهنگ بیکلری اضافه کرد: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را، عدم توجه به جلو راننده سواری پیکان ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

    وی توصیه کرد: با توجه به افزایش حجم سفر در ایام تابستان، مسافران محترم از توقف در حاشیه آزاد راهها و بزرگراهها اجتناب نموده و به منظور استراحت و صرف صبحانه یا فرایض دینی در یک محل ایمن و در پارکینگ های موجود در راهها توقف کنند.

    کشف 209 راس دام فاقد مجوز

    رئیس پلیس راه استان از کشف 209 راس دام فاقد مجوز حمل اداره بهداشت خبر داد.

    سرهنگ بیگلری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه بوئین زهرا در محور "بوئین زهرا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون "ولوو" حامل بار احشام دام را متوقف کردند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در بازرسی ماموران از کامیون تعداد 209 راس "گوسفند" بدون مجوز اداره بهداشت کشف کردند.

    وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی احشام مکشوفه 1 میلیارد و 45 میلیون ریال برآورد شده است افزود: دام کشف شده که از استان های غربی به مقصد تهران بارگیری شده بود تحویل اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا و متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو