فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و پایانه های استان همدان:

شرکت های مسافربری در مناطق محروم استان همدان تأسیس می شوند

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و پایانه های استان همدان از تأسیس شرکت های مسافربری در روستاها و مناطق محروم استان همدان خبرداد.

شرکت های مسافربری در مناطق محروم استان همدان تأسیس می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مصطفی پناهنده ظهر سه شنبه در جمع مدیران شرکت های مسافربری استان همدان با بیان اینکه شرکت های مسافربری در مناطق محروم استان همدان تأسیس می شوند، گفت: چهار بخش نامه در راستای اجرای تغییر سیاست سازمان برای شرکت های مسافربری ارسال شده است.

    وی افزود: مدیران شرکت های مسافربری موظف به رعایت قوانین و مقررات هستند و هیچ گونه تخلف از سوی شرکت ها توجیه پذیر نیست.

    وی عنوان کرد: یکی از دستورالعمل ها تاسیس و فعالیت خدمات مسافربری جاده ای و شرکت های اجاره خودرو است و متقاضیان می توانند برای فعالیت در این موارد اقدام به ثبت نام و اخذ مجوز کنند.

    معاون حمل و نقل و پایانه های استان همدان هدف از رویه برندسازی در عرصه حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای را ایجاد تعدادی شرکت‌های صاحب‌نام و مسئول در قالب نمایندگی عنوان کرد و افزود: برنامه این است که امکان ارزیابی صاحب برند و ارزیابی کیفی را به لحاظ نوع اتوبوس و مهماندار ایجاد کنیم.

    پناهنده عنوان کرد: رویکردهای اصلی در تدوین ضوابط تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های حمل و نقل مسافربری بین شهری مبتنی بر توسعه شبکه شرکت‌های مسافربری و برند سازی، ارتقای سطح خدمات، افزایش رقابت‌پذیری، رفع انحصارات، رونق فضای کسب و کار، حذف مقررات دست و پا گیر، جلب و جذب سرمایه‌های مولد به بخش حمل و نقل، ارائه خدمات نوین بوده است.

    وی گفت: نماینده شرکت خود یک شرکت مستقل است که بدون تغییر نام خود در اداره ثبت شرکت ها با شرکت اصلی قرارداد منعقد کرده و با تابلو شرکت اصلی به فعالیت می پردازد و این شرکت بدون ارائه هر گونه وسیله نقلیه جداگانه تاسیس می شود و صرفا می تواند در شبکه سیر شرکت اصلی به فعالیت بپردازد.

    وی بیان کرد: شرکت های مسافربری می توانند در شهرهای هم درجه و یا درجه پائین تر (از نظر کیفی) و بدون ارائه وسایل نقلیه جداگانه نسبت به تاسیس شعبه اقدام کنند و شرکت‌های توانمند می‌توانند حوزه فعالیت خود را در اقصا نقاط کشور توسعه داده و نام و برند خود را در کشور گسترش دهند.

    پناهنده یادآور شد: گسترش ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم، روستاها، امکان تاسیس شرکت، شعب و نمایندگی‌های مسافربری در این مناطق از دیگر ویژگی های دستور العمل یاد شده است که به توسعه حمل و نقل این مناطق خواهد انجامید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو