فونیکسریمکسبهتام

ایساکو برای ارائه خدمات به خودرو های جدیدالورود ایران خودرو آماده می شود!

عصر خودرو- در شرایطی که تا چند ماه دیگر اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو راهی ایران خواهد شد، ایساکو از همین حالا خود را برای ارائه خدمات جدید به مشتریان آماده می کند.

ایساکو برای ارائه خدمات به خودرو های جدیدالورود ایران خودرو آماده می شود!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تیتر 20، بر این اساس، ایساکویی ها  به دنبال بالا بردن استانداردهای خدماتی و ریز فاکتورهای خود هستند و در این راستا اقداماتی را نیز استارت زده اند.
    یکی از  اقدامات انجام شده، استقرار سیستم یکپارچه آراستگی و استقرار سیستم بازرگانی و خدمات ایساکو است که به نظر می رسد اگر جامع و کامل اجرایی شود، اعتماد مشتریان به این مجموعه را افزایش خواهد داد.
    ایساکو که به عنوان بازوی خدمات رسان ایران خودرو فعالیت می کند و وظیفه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان این شرکت را دارد، از ارتباطی مستقیم با مردم برخودار بوده و به نوعی آبروی ایران خودرویی ها تا حد زیادی در گرو عملکرد این شرکت است.
    طبعا هرچه ایساکو بتواند عملکرد مناسب تری را از خود به نمایش گذاشته و سطح خدمات رسانی به مشتریان را افزایش دهد، رضایتمندی از ایران خودرو را نیز بالا خواهد برد و این نشان دهنده اهمیت بالای این مجموعه است.
    با این حساب، اقدامات اخیر (استقرار سیستم یکپارچه آراستگی و استقرار سیستم بازرگانی و خدمات در نمایندگی ها) را می توان حرکتی مثبت در مسیر افزایش سطح رضایتمندی مشتریان دانست، زیرا خدمات پس از فروش همواره یکی از دغدغه های مردمی بوده و از همین رو نیاز مبرمی به بهبود کمی و کیفی آن وجود دارد.
    بدون شک هر آنچه نحوه برخورد و مشتری مداری ایساکو با مشتریان بهبود پیدا کرده و سطح خدمات رسانی نیز ارتقا یابد، رضایت عمومی از عملکرد این مجموعه افزایش خواهد یافت و این هم به نفع ایساکو است و هم به سود ایران خودرو.
    توجه ایساکو به این مهم، حالا که قرار است خودروهای جدیدتری وارد کشور شوند، بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا می کند، چه آنکه افکار عمومی انتظار دارد همزمان با ورود این خودروها، سطح خدمات پس از فروش نیز ارتقا پیدا کند.
    نکته دیگر اینجاست که ورود خودروهای جدید به بازار کشور، تعمیرات و تعمیرکاران متخصص نیاز دارد و از همین رو ایساکو باید مقدمات آموزش پرسنل خود را برای خدمات رسانی به مشتریان این خودروها فراهم بیاورد.
    از سوی دیگر اما ازآنجاکه به لطف توافق هسته ای و برجام، امکان دسترسی به قطعات اصل فراهم شده، این موضوع می تواند در بهبود خدمات رسانی به مشتریان کمک کرده و شرایط را در مسائلی مانند کیفیت قطعات و همچنین مدت زمان تعمیر خودروها، بهبود بخشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو