فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلند شیک پوش فرانسوی آمد

عصر خودرو: هفته نامه خودرو امروز همراه با اولین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس با نام آپشن از روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه در روزنامه فروشی های سراسر کشور در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

شاسی بلند شیک پوش فرانسوی آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرونده شماره سیصد و چهار هفته نامه خودرو امروز را با بررسی عوامل مؤثر در جایگاه استراتژیک تولید و صادرات خودرو ایران باز می کنیم و با گشتی در رویدادهای هفته "نقاب تازه کرولای محبوب در ایران"؛ "365 روز طلایی برای ب ام و سواران"؛ "ترکیب محصولات رنو در ایران"؛ "خودرو خورشیدی غزال 3 در کیش به خط پایان رسید" و بررسی یک نکته حقوقی خودرویی به مطالعه این پرونده ادامه می دهیم.
    با "بازاری که همه به آن سر می زنند" در صفحه هفتگی بازار لوازم جلوبندی ساخت داخل و فهرست قیمت های آن را مرور می کنیم و در جهان خودرو سری به M5 ششصد اسبی، یک سری 7 که صدی کمتر از 2.5 لیتر بنزین می سوزاند، کد 3 محبوب مزدا با ظاهر اسپرتی تر، پایان دهنده هیوندای جنسیس سدان و رخ دگرگون شده لنسر 2017 خواهیم زد.
    در ادامه در پی خبر رونمایی آرین موتور از DS6 در صفحه لوکس با شاسی بلند شیک پوش فرانسوی آشنا می شویم و فرش قرمز هفته را هم با بررسی مشخصات و ویژگی های دو مدل از پورشه  718 که مجوز ورود به کشور را دریافت کرده اند، پیش پای باکستر جدید پهن خواهیم کرد.
    در ماکت بازی، این هفته به سراغ 10 شرکت رزین ساز حاضر در ایران می رویم و با عبور از دیوار آهنین با لوئیس همیلتون فاتحی رقابت مجارستان به مصاف با حاضرین در این مسابقه می پردازیم.
    در گام بعدی با "لشکرکشی بی پایان چشم بادامی ها" به انتخاب میان جیلی GS6 دنده ای و تندر 90؛ برلیانسH33، MVM 550 و جک J5 می ر سیم. نوآوری در منطقه سبز هم مهم ترین و جدیدترین ابداعات توسط مرسدس بنز و ولوو در نسل آخر محصولاتشان در بازار خودروهای سنگین را به ما معرفی می کند.
    در ادامه ماجرای این هفته خودرو امروز به آینه بغل می رسیم. در این صفحه با "وامداران اعتبار بزرگان" به سعی خودروسازان برای استفاده از نام برندی معتبر در ارائه محصولی جدید به بازار خودرو ایران می پردازیم.
    آچار هم این هفته ما را ترغیب به درهم شکستن مقاومت می کند. در این صفحه با پوشش های پیشرفته دامنه پیستون برای کاهش اصطکاک درون سیلندر آشنا می شویم و با "بررسی علل داغ کردن پیشرانه" به عیب یابی خودرو به زبان ساده می پردازیم.
    در کنار تازه ترین شماره از هفته نامه خودرو امروز همچون هفته های پیشین شماره جدیدی از ضمیمه خودرو امروز پلاس میزبان خوانندگان خواهد بود. این شماره از خودرو امروز پلاس با نام آپشن به بررسی آپشن انواع خودرو و سیستم صوتی می پردازد.
    علاقمندان به این مبحث می توانند در این ضمیمه مطالبی مانند "آپشن های خارق العاده و گران قیمت خودروهای فوق لوکس را بشناسید"؛ "معرفی برخی آپشن هایی که به صورت غیرفابریک روی خودروهای وارداتی نصب می شوند"؛ "راهنمای تغییر سیستم روشنایی خودرو"؛ "شعبده بازی چینی"؛ "بررسی آپشن های خودروهای ساخت ایران"؛ "مروری بر مهم ترین آپشن ها در عهد کلاسیک صنعت خودرو آمریکا"؛ "بررسی آپشن خودرو های کره ای در محدوده 200 میلیون تومان"؛ "چه ضروریاتی در خودروهای سنگین بیشتر حس می شود"؛ "بررسی آپشن های مختص خودروهای داخلی ارائه شده در بازار ایران" و ده ها مطلب مفید و خواندنی دیگر را مطالعه کنند.
    علاقمندان می توانند از روز یکشنبه 10 مرداد، جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز را از روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنند.

    کرمان موتوراکستریم