فونیکسریمکسبهتام

شهردار سقز خبر داد:

سیستم حمل و نقل عمومی شهر سقز جان تازه ای می گیرد

عصر خودرو- شهردار سقز گفت: ۶۰ درصد تاکسی های فرسوده سطح شهر سقز تا آخر شهریور ماه امسال نوسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شوند تا ناوگان حمل و نقل این شهر جان تازه ای بگیرد.

سیستم حمل و نقل عمومی شهر سقز جان تازه ای می گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ضیاالدین نعمانی شامگاه دوشنبه در مراسم تحویل تاکسی های جدید در شهرستان سقز گفت: ساماندهی تاکسی های در سطح شهر، فرهنگ سازی جهت استفاده مناسب تر و مطلوب تر از تاکسی ها، رعایت مسائل راهنمایی و رانندگی از جمله مسائلی اساسی است که با همکاری، همدلی و مشارکت چندجانبه بین نهادهای مختلف و شهروندان پیگیری و اجرایی می شود.

    وی افزود: اقدامات مناسب از جمله با ساخت مجتمع پزشکان و تمرکز زدایی از سطح شهر در راستای کاهش ترافیک مرکز اصلی شهر شروع شده و امید است این گونه اقدامات و برنامه ها هر چه زودتر به نتیجه برسد.

    وی رفاه، آسایش و خدمت رسانی شایسته به شهروندان را اصلی مهم خواند و گفت: شهرداری و شورای شهر به مقوله تکریم ارباب رجوع، خدمات رسانی مطلوب و رو به رشد اهمیت ویژه ای قائل است.

    معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری سقز نیز در این مراسم گفت: توسعه ناوگان های حمل و نقل شهری و ارائه خدمات عمومی به شهروندان یکی از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید است.

    کامل کریمیان افزود: شهروندان لیاقت مناسب ترین خدمات هستند و انتظار می رود طرح نوسازی تاکسی ها که شروع شده در کمترین بازده زمانی انجام شود

    وی با بیان اینکه  مسافران و شهروندان در حین ورود به شهر سیستم حمل و نقل شهری به عنوان نماد توسعه و پیشرفت مدنظرشان قرار می گیرد، افزود: لذا نوسازی و بهسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از اهمیت ارتباطی خاصی برخوردار بوده و در کنار نوسازی، کاهش آلودگی های زیست محیطی و صوتی، رفاه و آسایش شهروندان از اهمیت اساسی برخوردار است.

    در ادامه مدیرعامل تاکسی رانی شهرداری سقز با اشاره به طرح نوسازی 90 هزار دستگاه تاکسی در کشور گفت: نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر سقز نیر در دستور کار قرار گرفت، که با این اقدام ناوگان تاکسیرانی سقز تازه و جوان تر می شود.

    فرهاد مرادی با بیان اینکه 384 دستگاه خودرو تاکسی مدل 85 و پایین تر وجود دارد، گفت: 184 نفر متقاضی تسهیلات در دفاتر پیشخوان دولتی ثبت نام کرده اند که کل 184 نفر مورد تایید واحد تاکسی رانی قرار گرفت.

    وی افزود: تاکنون 104 نفر از متقاضیان به بانک های عامل جهت استفاده از تسهیلات معرفی شده اند.

    مرادی گفت: 4 نفر جهت خرید خودرو به صورت نقدی و 62 نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات به نمایندگی ایران خودرو معرفی شده اند.

    وی اضافه نمود: از 51 دستگاه معرفی شده به مرکز اسقاط 48 دستگاه اسقاط شده و 14 پرونده اسقاط مورد تایید ناجا قرار گرفته است.

    وی با اشاره به واگذاری 7 دستگاه تاکسی نوسازی شده در مراسم امروز، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه کلیه تاکسی های نوسازی شده به متقاضیان تحویل گردد و در مجموع 90 درصد تاکسی هاثی سقز نو و مدل بالا خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو