فونیکسریمکسبهتام

لکسوس LC ۵۰۰ خودروی نسل جوان (+عکس)

عصر خودرو: سازندگان لکسوس LC ۵۰۰ نشان دادند که شور و هیجان بیشتری برای ساخت مدل های بیشتر و بهتر دارند. لکسوس LC ۵۰۰یکی از بهترین خودروهای این خودروساز است که پس از مدل LFA به بازار معرفی شد. قطعا زبان و گزینه‌های طراحی این خودرو می‌تواند آغازگر عصر جدیدی در روند تولید در این کارخانه محسوب شود.

لکسوس LC ۵۰۰ خودروی نسل جوان (+عکس)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰
  • لکسوس LC 500 خودروی نسل جوان (+عکس)
  • لکسوس LC 500 خودروی نسل جوان (+عکس)
  • لکسوس LC 500 خودروی نسل جوان (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، سازندگان در لکسوس  LC 500 نشان دادند که شور و هیجان بیشتری برای ساخت مدل های بیشتر و بهتر دارند. آنها مدل خودروی خود را به سمت اسپورت ها بردند و تلاش کردند با این ساختار نسل جوان را به سمت خود بکشانند.

LC500 قدرتمند، مستحکم و زیبا به نظر می‌رسد. بوی تشریفات می‌دهد و همه چیز در آن ظریف تر از مدل‌های قبل به کار رفته است. چراغ‌های LED ستاره‌،ای و جلوپنجره دوکی شکل، در این مدل با ظرافت و دقت بیشتری کار شده‌اند. آینه‌های جانبی و هواکش‌های پشت درب‌ها نیز زیبا و جذاب طراحی شده‌اند. لکسوس برای این خودرو دو مجموعه چرخ آلیاژی 20 و 21 اینچی نیز ارائه می‌دهد.

مدیر مهندسی لکسوس در پاسخ به این پرسش که آیا LC500 یک جانشین برای مدل‌های LFA گفت: گروه خودروسازی لکسوس در حال حاضر ثابت کرده است که ابرخودروهایی مانند LC500 را می سازد. LC برای ارتباط با زندگی روزانه مردم طراحی شده است و ما قصد داریم عمیقا این خودرو را با زندگی روزانه آنها درگیر کنیم. خودرویی مانند LFA می‌تواند شما را به هر جایی که قصد دارید ببرد. اما  LC می‌تواند لذت رانندگی برای رانندگان را رقم بزند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام خودرو را میان LC500  یا LC500 مدل هیبریدی انتخاب می کنیدگفت: پاسخ به این سوال بسیار سخت است. من فکر می کنم این دو خودرو ذائقه‌های بسیار متفاوتی دارند.

مدل‌های بنزینی دارای موتورهای V8 و 5 لیتری با 467 اسب بخار هستند که برای خودرو گشتاور زیادی را ایجاد می‌کنند. این خودروها گیربکس 10 سرعته دارند و تغییر دنده خودکار در آنها سریع‌تر صورت می‌گیرد.

در مدل هیبریدی مولتی استیج، گشتاور موتورهای مکانیکی و الکتریکی در کنار یکدیگر به انتقال قدرت کمک می‌کند. این دو در کنار یکدیگر شتاب بیشتری را منتقل خواهند کرد و بیشتر از انتظار با راننده ارتباط برقرار می‌کنند.


وی همچنین در خصوص تلاش شرکت برای رقابت خاص با حریفان آلمانی گفت: ما در رقابت شرکت خاصی را برای خود تعریف نکرده‌ایم. همان‌طور که مشخص است در بخش خودروهای کوپه با تنوع زیادی رو‌به رو هستیم.

برخی مواقع نگاه ما به پورشه 911، در برخی مواقع مازراتی GT و گاهی کوپه‌های مرسدس بنز است. اما در این میان "بی ام و" سری 6 تسلط بیشتری دارد. بنابراین شاید بتوان از اصلی‌ترین رقیب به عنوان "بی ام و" نام برد. از طرفی به دنبال تقلید از ویژگی‌های کوپه‌های لوکس دیگر نیستیم و برعکس کوپه هایمان را با هویت لکسوسی خواهیم ساخت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو