فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خبرداد:

توسعه جایگاه‌های سی ان جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: جایگاه های سی ان جی این شرکت افزایش می یابد و درحال حاضر ۵۳ باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و ۴۰ باب جایگاه عرضه سی ان جی است.

توسعه جایگاه‌های سی ان جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمود آقا محمدیان از افتتاح چهلمین جایگاه سی ان جی در این استان خبر داد و افزود: این جایگاه سی ان جی مجتمع امینی ابهر پس از ارسال و نصب تجهیزات به صورت آزمایشی و تست 72 ساعته تجهیزات، راه اندازی شده و پس از انجام مراحل تحویل موقت تجهیزات به صورت رسمی در مدار سوخت رسانی قرار گرفته است.

    وی ادامه داد: جایگاه سی ان جی این مجتمع با ظرفیت تجهیزات 1500 مترمکعب بر ساعت و 6 نازل سوختگیری دارد که با راه اندازی آن تعداد نازل های منطقه به 242 نازل سوختگیری و ظرفیت کمپرسورهای جایگاه های سی ان جی منطقه نیز به 49 هزار و 628 مترمکعب بر ساعت رسیده است.

    آقامحمدیان افزود: با راه اندازی جایگاه مذکور امکان سوخت رسانی به بیش از 1500 خودرو در شبانه روز فراهم و زمینه اشتغال مستقیم 9 نفر فراهم شده است.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی است، افزود: از این تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع 29 باب آن در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17جایگاه ناحیه ابهر سه شهر سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای شش جایگاه عرضه فرآورده مایع نفتی است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط