فونیکسریمکسبهتام

ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل خودرو عامل انفجار در اتوبان تاکستان

عصر خودرو- مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل خودرو توسط راننده را عامل انفجار تریلر حامل مواد منفجره در اتوبان تاکستان عنوان کرد.

ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل خودرو عامل انفجار در اتوبان تاکستان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  رضا گروسی  عنوان کرد: بعد از ظهر امروز یک دستگاه تریلر حامل مواد انفجاری و محترقه از اتوبان زنجان به سمت تاکستان در حال حرکت بود که به دلیل ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل خودرو توسط راننده دچار سانحه شده است. خوشبختانه بعد از حادثه عوامل مدیریت بحران و نیروهای پلیس راهور استان وارد عمل شده و دو محور شمالی و جنوبی اتوبان مسدود شد.

    گروسی افزود: با حضور اکیپ‌های امدادی و آتش‌نشانان، آتش مهار شده و در حال حاضر تردد در محور شمالی به سمت زنجان در جریان است و تا ربع ساعت دیگر نیز تردد در محور جنوبی با ترافیک روان اتفاق خواهد افتاد.

    مدیرکل بحران استان قزوین خاطرنشان کرد: این حادثه در 5 کیلومتری محور قره‌باغ، ایستگاه اتوبان قزوین زنجان و در منطقه‌ای غیرمسکونی اتفاق افتاده است.

    وی با اشاره به عدم تلفات جانی این حادثه گفت: راننده و یکی از عوامل پلیس راهور در این حادثه دچار مجروحیت جزئی شده‌اند که پس از انتقال به مراکز درمانی حال هر دو مساعد گزارش شده است.

    معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین: حادثه انفجار اتوبان تاکستان خسارت جانی نداشت

    ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ضمن بیان دلایل حادثه انفجار خودرو در اتوبان تاکستان این سانحه را فاقد خسارات جانی دانست. او در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تأیید حادثه انفجار یک دستگاه کامیون حامل مهمات در اتوبان تاکستان بیان کرد: این کامیون از سمت تبریز به طرف تهران در حال حرکت بوده است.
    وی دلیل اصلی انفجار را واژگونی کامیون دانست و افزود: در نزدیکی شهرستان تاکستان با ترکیدن یکی از لاستیک‌ها تعادل کامیون به هم خورده و همین امر موجب واژگونی آن شده است.

    رحیمی اظهار کرد: این انفجار تا بدین لحظه خسارت جانی نداشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط