فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد :

وضعیت مالی صنعت خودرو با کاهش نرخ سود بانکی بهبود می‌یابد

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کاهش نرخ سود بانکی،تأثیر مثبتی بر صنعت خودرو کشور دارد و انتظار می‌رود وضعیت مالی خودروسازان بهبود یابد.

وضعیت مالی صنعت خودرو با کاهش نرخ سود بانکی بهبود می‌یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ؛محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «عصرخودرو»درباره کاهش نرخ سود بانکی و تأثیر آن بر صنعت خودرو کشور گفت: کاهش نرخ سود بانکی تأثیر مثبتی بر صنعت خودرو کشور خواهد داشت چراکه تولیدکنندگان بخشی از منابع موردنیاز خود را از سیستم بانکی تأمین می‌کنند.

    نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی  در ادامه افزود:هر میزان که هزینه‌های تأمین منابع مالی کاهش یابد به‌طور یقین با کاهش هزینه‌های سربار و توجه به حوزه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو، تولیدات باکیفیتی به دست مشتریان خواهد رسید، خودروسازان می‌تواند هم در بازار داخلی و هم خارجی موفق‌تر عمل کند.

    وی بابیان اینکه با کاهش نرخ سود بانکی، انتظار می‌رود وضعیت مالی خودروسازان بهبود یابد، تصریح کرد: درصورتی‌که خودروسازان بتوانند با شبکه بانکی مذاکره کنند و بدهی‌های خود را بر اساس سود تسهیلات جدید محاسبه کنند، می‌توانند بخشی از هزینه‌های خود را کاهش دهند که این اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط