فونیکسریمکسبهتام

تفاهم نامه همکاری بانک مهر اقتصاد و شرکت سایپا امضاء شد

عصر خودرو- در بازدید مدیر عامل بانک مهر اقتصاد و هیئت همراه از شرکت خودرو سازی سایپا و دیدار با مدیر عامل این شرکت، تفاهم نامه همکاری بین دو طرف امضاء شد.

تفاهم نامه همکاری بانک مهر اقتصاد و شرکت سایپا امضاء شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – ضمن بازدید از شرکت خودرو سازی سایپا در دیدار با مدیر عامل این شرکت، گفت: تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان و شکستن فضای تحریم ها، همکاری تمامی دستگاه ها و نهاد ها به ویژه هم افزایی بخش تولید و شبکه بانکی برای رشد و رونق تولید داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.
    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: بالا بودن قیمت تمام شده پول تاثیر نا مطلوبی بر اقتصاد دارد که مهم ترین اثر آن بوجود آمدن شرایط رکود می باشد لذا به یاری خدواند متعال همه باید تلاش کنیم تا از وضعیت فعلی خارج شویم و به شکوفایی و توسعه اقتصادی دست یابیم.

    وی با اشاره به اهمیت همکاری شبکه بانکی و تولید کنندگان داخلی، این مناسبات را عامل مهمی در رشد و اعتلای اقتصادی کشور دانست و گفت: حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های مهم بانک مهر اقتصاد می باشد.
    ایمانی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد تلاش دارد تا با ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی به فرامین رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند و تا کنون نیز موفق شده تسهیلات قابل توجهی به تولید کنندگان و صنعتگران پرداخت کند.
    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: مسائل و مشکلات اقتصادی، شرایط خاصی را در کشور بوجود آورده که اگر همه مسئولین ذیربط فرامین رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهند می توان از این موقعیت دشوار به سلامت عبور کرد.

    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد اذعان داشت: سیاست ها، اهداف و برنامه های بانک در راستای اهداف اقتصادی نظام می باشد لذا در صددیم با افزایش خدمات و خلق ارزش در افزایش تولید داخلی و رونق چرخه اقتصادی تاثیر گذار باشیم.
    ایمانی با تبیین نحوه اجرای بانکداری بدون ربا در این بانک، گفت: واضح و مبرهن است که تحقق بانکداری اسلامی از مقولات بسیار مهمی است که پیوسته در بانک مهر اقتصاد در صدر توجهات قرار داشته و سلسله اقدامات مستمری برای پیاده سازی، ترویج و فرهنگ سازی آن در حال انجام است.
    در ادامه، دکتر مهدی جمالی – مدیر عامل شرکت سایپا - از برقراری و افزایش تعاملات میان بانک مهر اقتصاد و شرکت سایپا استقبال کرد و با تشریح وضعیت کنونی این شرکت، ابراز داشت: شرکت سایپا برای تامین سرمایه در گردش خود نیاز به مبلغ 2800 میلیارد تومان تسهیلات دارد که با تامین این مبلغ شاهد رشد چشمگیر تولید ملی، افزایش سوددهی شرکت،رونق فضای اقتصادی کشور و چرخش فعالیت اقتصادی 1200 شرکت قطعه ساز داخلی خواهیم بود.
    جمالی بازار فروش سایپا را بسیار پر تقاضا خواند و گفت: سال گذشته 32% از سهم بازار، سهم این شرکت بوده که در سال جاری 38% می باشد که امیدواریم با همکاری شبکه بانکی به ویژه بانک مهر اقتصاد این رقم را افزایش دهیم.
    وی روند فعالیت های این شرکت را رو به رشد عنوان کرد و توسعه مطلوب محصولات را دستاوردی ملی برشمرد و گفت: محصول 212 این شرکت تا پایان سال رونمایی خواهد شد و در سال 96 نیز یک محصول جدید ارائه خواهد شد.
    بر اساس این گزارش در این نشست تفاهم نامه همکاری میان بانک مهر اقتصاد و شرکت خودرو سازی سایپا منعقد شد.

    گفتنی است معاونین امور مناطق، اعتبارات و بین الملل، طرح و توسعه و رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران در این بازدید، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد را همراهی نمودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط