فونیکسریمکسبهتام

پور احمد نژاد خبر داد:

تشدید نظارت بر خودروهای سنگین در مبادی ورودی تهران

دوربین‌ها بارنامه چک می‌کنند

عصر خودرو- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز تهران گفت :در راستای مبارزه با قاچاق، نظارت بر خودروهای سنگین مبادی استان تشدید می شود.

تشدید نظارت بر خودروهای سنگین در مبادی ورودی تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علی اکبر  پور احمد نژاد  دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رصد، مراقبت نظارت بر مبادی ورودی استان تهران، اظهار داشت: سال گذشته طرح عملیاتی را برای مبارزه با قاچاق با همکاری دستکاه های امنیتی و اطلاعاتی آغاز کردیم.

    وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت نیروی انتظامی و تشکیلات اطلاعاتی شبکه اتوماسیون از طریق دوربین های نصب شده در سطح جاده ها به مبادی دستگاه های اجرایی گمرکات، سازمان حمل ونقل و پایانه ها متصل شد.

    دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران تصریح کرد: به واسطه عبور هر خودروی سنگین از مقابل دوربین های نصب شده پلاک این خودروها مبنی بر اینکه دارای بارنامه هستند یا خیر؟ و برای اطلاع از نوع محموله از طریق سیستم ها چک می شود.

    پوراحمدنژاد گفت: اگرچه استان تهران مبدا قاچاق نیست، اما متاسفانه مقصد عمده قاچاق محسوب می شود و مقرر شد که ورودی استان تهران را کنترل کنیم، در همین راستا با تعداد قابل توجهی از خودروهایی که در سامانه شناسایی و ثبت نشدند یا از مبادی رسمی نبودند برخوردهای قانونی انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط