فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شورای شهر اصفهان:

نرخ بلیت اتوبوس با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۴ اصلاح شد

عصر خودرو- سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: میزان افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های شهری اصفهان با توجه به نظر شورای حل اختلاف اصلاح و با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۴ به تصویب رسید.

نرخ بلیت اتوبوس با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۴ اصلاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، ندا واشیانی‌پور پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری خود با اشاره به بررسی طرح‌ها و لوایح یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در این جلسه علنی طرح پیشنهادی شش نفر از اعضای شورا در خصوص جلوگیری از هرگونه تبلیغات اجناس خارجی در اماکن و محل‌های وابسته به شهرداری و واگذاری 30 درصد از فضاهای تبلیغات شهری برای حمایت از تولید داخلی مورد بررسی قرار گرفت.

    وی ادامه داد: مقرر شد شهرداری لایحه‌ای را با تدوین فرآیند مدیریت واحد تبلیغات شهری با رویکرد تشویقی و سلبی به منظور تبلیغ کالاها در فضاهای عمومی شهر و اولویت بخشیدن به ترغیب تبلیغ کالاهای داخلی و موضوع اقتصاد مقاومتی، ظرف مدت یک ماه به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به بررسی لایحه پیشنهاد اهدای معادل 30 درصد از مبلغ 176 میلیارد و 976 میلیون و 915 هزار تومان عوارض ارزش افزوده بر تراکم ساختمان مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی آزادی شهرک امیریه جهت صدور پایان کار اشاره کرد و افزود: این لایحه نیز با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

    25 هزار اصفهان کارت به دانش‌آموزان بی بضاعت اهدا می‌شود

    وی بررسی لایحه پیشنهاد اهدای 25 هزار اصفهان کارت 100 هزار ریالی بلیت شرکت واحد اتوبوسرانی با مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور حمایت از دانش آموزان کم بضاعت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی را نیز از دیگر بندهای جلسه علنی روزگذشته شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد و بیان داشت: این لایحه با قید تاکیداتی از جمله چگونگی توزیع کارت ها توسط شهرداری اصفهان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و انجمن مددکاری امام زمان (عج) و با اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص نحوه توزیع کارت ها به دست دانش آموزان می رسد.

    واشیانی‌پور در ادامه از بررسی لایحه افزایش نرخ‌های جدید بلیت‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اشاره کرد و افزود: این لایحه به دنبال تصمیمات  هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استانداری اصفهان در شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و پس از اعلام نظریات و پیشنهادات دیگر اعضای شورای برای افزایش 25 درصد نسبت به نرخ‌های تعرفه سال 94 رأی گیری شد که با اکثریت آراء به تایید رسید و قرار شد نرخ ها را در حد 25 درصد اصلاح کرده و پیشنهاد بدهند.

    تفریغ بودجه شهرداری اصفهان در سال 93 با 12 رای مخالف رد شد

    وی همچنین از بررسی لایحه پیشنهاد تفریغ بودجه سال 93 شهرداری اصفهان در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و افزود: این لایحه با 12 رای مخالف رد شد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همچنین در این جلسه علنی لایحه پیشنهاد دریافت بهای خدمات مدیریت پسماند اماکن اقامتی و تالارهای پذیرایی با فرمول جدید مصوب شد.

    وی اضافه کرد: همچنین در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر لایحه‌، تعرفه خدمات صدور پروانه نمایندگی شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر درون شهری که در کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورا قبلا بررسی شده بود نیز با اصلاحاتی از قبیل هزینه صدور پروانه نمایندگی از 500 میلیون ریال به 250 میلیون ریال و هزینه تمدید از شش میلیون ریال به چهار میلیون و 500 هزار ریال تصویب شد و تخفیف صدور پروانه در صورت داشتن شرایط تا سقف 50 درصد و تخفیف تمدید در صورت داشتن شرایط تا سقف 30 درصد اعمال شود، به تصویب رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط