فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۶۰۴»

مصرف بنزین در چهارمحال وبختیاری افزایش یافت

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از افزایش مصرف بنزین در چهارمحال وبختیاری طی سه ماه نخست امسال خبر داد.

مصرف بنزین در چهارمحال وبختیاری افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مجتبی سرداری از افزایش یک درصدی مصرف بنزین در سه ماهه اول سال 95 در مقایسه با سال 94 در این استان خبر داد و بیان داشت: در سطح استان بیش از 63  میلیون و 544 هزار لیتر بنزین موتور در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی استان در سه ماهه اول سال جاری به فروش رسیده است.

    وی افزود: راه اندازی جایگاه مجتمع رفاهی نگین واقع در سه راهی بلداجی، راه اندازی مجدد جایگاه های عرضه بنزین غیر فعال منطقه از جمله جایگاه های گهرو، فرادنبه و پاسارگاد و افزایش تردد در مسیر های استان با توجه به توسعه راه های مواصلاتی از دلایل افزایش مصرف این فراورده نفتی است.

    مجتبی سرداری در خصوص مقدار مصرف سایر فرآورده های نفتی، ادامه داد:  در سه ماهه اول 95هزار و 900 لیتر نفت کوره در استان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال 94، مصرف این فرآورده کاهش 42 درصدی داشته است.

    5هزارتن گاز مایع در چهارمحال و بختیارص مصرف شد

    وی افزود: علت کاهش مصرف نفت کوره تعطیلی برخی کارخانجات و کاهش مصرف این فرآورده در فصل بهار امسال بوده است.

    مجتبی سرداری با اشاره به مصرف 57میلیون و 171 هزار لیتر نفتگاز در سطح استان، بیان داشت: درسه ماهه اول سالجاری در مقایسه باسال 94 این فرآورده کاهش شش درصدی را نشان می دهد که اجرای طرح عرضه سوخت نفتگاز به خودروهای برون و درون شهری بر اساس پیمایش و از سویی تک نرخی شدن این فرآورده دو عامل مهم  کاهش مصرف نفتگاز در استان بوده است.

    مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مقدارمصرف  پنج هزار و 211 تن گاز مایع و مصرف 16 میلیون و 480 هزار لیتر بنزین سوپر در سطح استان در سه ماهه اول سال جاری، بیان داشت: در مصرف این دو فرآورده در استان نسبت به مدت مشابه درسال قبل تفاوتی مشاهده نمی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو