فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت خبر داد:

اختصاص کلیه سازه های تبلیغاتی تهران به طرح های ترافیکی

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: کلیه سازه های تبلیغاتی شهر تهران با هدف ارتقاء فرهنگ رانندگی، صرفاً به اکران مفاهیم، موضوعات و پیام های آموزشی ترافیکی تاثیرگذار می پردازد.

اختصاص کلیه سازه های تبلیغاتی تهران به طرح های ترافیکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ  مراد مرادی اظهار داشت: تبلیغات بزرگترین ابزار در راستای انتقال و تبادل اطلاعات در حوه های علمی، آموزشی و اجتماعی به شمار می رود؛ تبلیغات در شهرهای پرجمعیت به لحاظ پیچیدگی و گستردگی روابط محسوس تر بوده و به طور روزمره افراد در سطح شهر اعم از خیابان ها، بزرگراه ها، میادین و پلهای پیاده شاهد تبلیغات گوناگون و تاثیرپذیری از آموزش های ارائه شده در قالب این گونه تبلیغات است.

    این مقام انتظامی افزود: بهره‌مندی از ظرفیت تبلیغات محیطی و اکران موضوعات و مفاهیم فرهنگی و آموزشی بر روی سازه‌های تبلیغاتی شهر اعم از عرشه پل، پرتابل، لمپوست و تبلیغات حجمی به جهت پوشش سطح وسیعی از بزرگراه‌ها و معابر درون شهری، امکان خوبی را برای ارائه آموزش‌های ترافیکی و در پی آن افزایش و ارتقاء فرهنگ صحیح عبور و مرور و جلب حداکثری مشارکت مردم در امر ساماندهی ترافیک شهر را برای تمامی کاربران ترافیکی فراهم خواهد کرد.

    مرادی ادامه داد: با توجه به مشکلات ترافیکی کلان شهر تهران که روزانه مبدا و مقصد بسیاری از سفرهای درون و برون شهری تعداد کثیری از شهروندان قرار می‌گیرد، شاهد بروز تخلفات حادثه ساز (اعم از سرعت غیر مجاز، سبقت‌های غیرمجاز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، عدم رعایت فاصله طولی و...) و به تبع آن وقوع تصادفات ناگوار هستیم.

    وی به برگزاری کارگاهی به مدت سه روز با حضور 100 نفر از بهترین طراحان شهر تهران با هماهنگی و تعامل با شهرداری پایتخت، سایر نهادها و سازمان های دخیل در امر ترافیک اشاره کرد و گفت: مفاهیم ترافیکی مد نظر پلیس را به زبان هنر در قالب طرح‌های ترافیکی ارائه و از بین بیش از 200 طرح موجود 80 طرح شاخص پس از ارائه نکته نظرات کارشناسی انتخاب شد.

    سرهنگ مرادی گفت: تمامی سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران از روز شنبه 19 تیر ماه صرفاٌ به اکران مفاهیم، موضوعات و پیام‌های آموزشی ترافیکی تاثیرگذار در کمپینی با عنوان «شهروند قانون مدار» اختصاص یافته تا ضمن توسعه و ارتقاء فرهنگ رانندگی، کاهش حوادث ترافیکی و بهبود فرهنگ عبور و مرور را در میان شهروندان در سال جاری شاهد باشیم؛ مسلماٌ نقش بستن طرح‌های ترافیکی و جملات کوتاه حاوی مضامین ترافیکی در ذهن افراد، تاثیر مهمی در هدایت افکار شهروندان به سوی فرهنگ صحیح ترافیک خواهد داشت.

    معاون آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه گفت: پلیس از تمامی فعالیت‌های اجتماعی در راستای ارتقاء فرهنگ عبور و مرور استقبال و حمایت خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو