فونیکسریمکسبهتام

تعیین هزینه های مازاد بر کرایه تاکسی

عصر خودرو- لازم به ذکر است که رانندگان محترم تاکسی می توانند هر جا که دلشان خواست و قسمت بود ترمز کنند و همچنین استعمال انواع دخانیات و غیره در حین رانندگی برای این عزیزان بلامانع است.

تعیین هزینه های مازاد بر کرایه تاکسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، بعد از سالها بحث و جدال رانندگان تاکسی و مسافران بر سر روشن کردن کولر، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی را خلاف قانون اعلام و اظهار کرد: «باید راننده تاکسی سیستم سرمایش خود را  در اختیار مسافران قرار دهد!» البته از آنجا که اکثر رانندگان تاکسی پدر هستند و یکی از وظایف ذاتی و افعال غریزی پدران خاموش کردن کولر است، این اظهار نظر غیر منطقی و زورگویانه به نظر می رسد. فلذا بنا به حکم عقل سلیم نه تنها دریافت هزینه روشن کردن کولر حق مسلم رانندگان محترم است بلکه هیچ کس نمی تواند این عزیزان را از سایر حقوقشان که در ذیل می آید محروم نماید :

    لازم به ذکر است که رانندگان محترم تاکسی می توانند هر جا که دلشان خواست و قسمت بود ترمز کنند و همچنین استعمال انواع دخانیات و غیره در حین رانندگی برای این عزیزان بلامانع است. همچنین تبدیل ناگهانی تاکسی های خطی به دربستی در مواقع بارندگی و آلودگی هوا با توجیه «طرف سه هزار میلیار از بیت المال رو خورده هیچ کاریش ندارند» کاملا پذیرفتنی و قابل قبول است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط