فونیکسریمکسبهتام

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان:

ترافیک در آزادراه های زنجان سنگین است

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان با بیان اینکه ترافیک درآزادراه های زنجان سنگین است، گفت: در حال حاضر حجم تردد در آزاد راههای استان زنجان بالا است.

ترافیک در آزادراه های زنجان سنگین است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، مسعود خوشکام به وضعیت تردد در  جاده های استان زنجان اشاره کردو یاد آورشد: حجم تردد در آزاد راه های زنجان - قزوین و زنجان -تبریز بالا است.

    وی اظهار کرد:  حجم تردد در سایر محورهای استان زنجان آرام است و تردد به آرامی صورت می گیرد.

    خوشکام از مسافران خواست با توجه به شلوغی جاده‌ها با دقت رانندگی کرده و از سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان تأکید کرد: با توجه به اینکه ایام سفرهای تابستانی است، تردد در جاده‌ها بسیار سنگین می‌شود، در این میان رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری امن و راحت را برای خود و دیگران رقم بزنند.

    خوشکام از افزایش بیش از  پنج درصدی ترددها طی تیرماه سالجاری در جاده‌های استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر حجم ترددسنگین در آزادراه‌های زنجان-قزوین و زنجان-تبریز وجود دارد.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان تصریح کرد: رانندگان در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان  دقت لازم را داشته و از سرعت غیر مجاز و تخطی از سرعت مطمئنه خود داری کنند چرا که از زمان شروع سفرهای تابستانی بیشتر علت تصادفات سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط