فونیکسریمکسبهتام

از جدیدترین محصول چری در تهران رونمایی شد؛

رونمایی از چری آریزو۵ در مجتمع کوروش

عصر خودرو: امروز پنج شنبه ۲۴ تیرماه طی مراسمی در مجتمع کوروش تهران و با حضور حسین خسروانی مدیر عامل نمایندگی خسروانی از آریزو ۵ جدیدترین محصول چری در ایران رونمایی شد.

رونمایی از چری آریزو۵ در مجتمع کوروش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آریزو 5 یک خودرو سدان متوسط با توان 116 اسب بخار است. حجم موتور این محصول 1500 سی سی است و با جعبه دنده دستی و اتوماتیک عرضه می شود.

حسین خسروانی مدیرعامل نمایندگی خسروانی که از این خودرو رونمایی کرد، می گوید: این خودرو دومین محصول از چری است که وارد ایران می شود. در واقع پس از موفقیت هایی که تیگو 5  در خودروهای شاسی بلند داشت، حالا چری با یک سدان خیلی موفق که جزو برترین خودروها در کشورهای روسیه و شیلی بوده است، به ایران آمده و معتقدم که در ایران هم حضوری موفق خواهد داشت.

وی افزود: این خودرو هم ظاهری زیبا و هم امکانات رفاهی خوبی دارد. این در حالی است که قدرت موتور و مصرف سوخت آن نیز مناسب است و با این قیمتی که عرضه می شود، بی رقیب خواهد بود.

خسروانی در خصوص مدل های آریزو 5 نیز یادآور شد: این خودرو در 3 تیپ کامفورت، لازاریدیس و اکسلنت در حال عرضه است. مدل کامفورت دنده ای با 2 ایربگ و دارای ای بی اس است و به قیمت 59 میلیون تومان عرضه می شود. همچنین مدل لاکچری اتوماتیک با گیربکس CVT با 2 ایربگ، صندلی 4 حالته و رینگ 17 اینچ  قیمتی معادل  66 میلیون و 700 هزار تومان است. مدل اکسلنت نیز با 6 ایربگ، دی وی دی، دوربین عقب، esp، کنترل سراشیبی، سان روف، دی لایت، کی لس استارتر و شیشه ها و آینه های برقی با قیمت 71 میلیون و 700 هزار تومان عرضه می شود.
مدیرعامل نمایندگی خسروانی ادامه داد: موتور و گیربکس این خودرو توسط کارخانه ای در آلمان تولید می شود که موتور و گیربکس محصولات آئودی نیز در آن کارخانه تولید می شوند. همچنین طراحان آن نیز آلمانی هستند که طراحی موفقی در تیگو 5 داشته اند. در واقع این خودرو دارای روح اروپایی است.

وی در خصوص شرایط فروش این خودرو نیز گفت: این خودرو به دو صورت نقدی و اقساطی عرضه می شود که در مدل نقدی 50 درصد از بهای خودرو در ابتدا و 50 درصد مابقی یک ماه دیگر همزمان با تحویل خودرو پرداخت می شود. در مدل اقساطی در ابتدا 30 درصد از بهای خودرو 30 درصد دیگر دو ماه بعد هنگام تحویل خودرو و 40 درصد مابقی در اقساط 12 تا 36 ماهه دریافت می شود.

به گفته خسروانی، خریدارانی که در نمایندگی مجتمع کوروش برای این خودرو ثبت نام کنند، از جوایز ویژه ای برخوردار می شوند.

در پایان این مراسم به قید قرعه به چند نفر از مشتریان هدایایی از قبیل 5 دستگاه تبلت و 1 سفر دبی اهدا شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو