فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان اعلام کرد:

وقوع دو فقره تصادف فوتی در زنجان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده های زنجان دو کشته بر جای گذاشت.

وقوع دو فقره تصادف فوتی در زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی  از وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر 6 محور زنجان به بیجار خبر دادو افزود: در این تصادف به علت واژگونی خودرو پراید و برخورد با گادریل یک نفر فوت شد.

    وی علت اصلی وقوع این تصادف را خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان همچنین با اشاره به وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور زنجان به خرمدره، گفت:  ساعت 8.45 دقیقه صبح امروز(چهارشنبه) بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با موتور سیکلت راکب موتور سیکلت فوت کرد.

    شیر محمدی علت اصلی وقوع این تصادف را رعایت نکردن حق تقدم و انحراف به چپ عنوان کرد و افزود: پلیس امروز در زمینه استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران سخت‌گیری می کند و باهرگونه تخلف از سوی راکبان موتور سیکلت برخورد قانونی را اعمال خواهد کرد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: موتور سواران به علت نداشتن کلاه ایمنی دچار صدمات نخاعی می شوند و آمار این نوع تصادفات در استان بسیار بالا است.

    شیر محمدی تصریح کرد: پلیس با موتور سوارانی که حرکات نمایشی داشته و زمینه آزار و اذیت مردم را فراهم می کنند برخورد کرده و گواهینامه آنها را به مدت یک ماه ضبط می کند و در صورت تکرار تخلف موتور سیکلت یک ماه توقیف می شود.

    وی تصریح کرد: پلیس در سالجاری با موتور سواران مخل امنیت عمومی جامعه برخوردهای جدی می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط