فونیکسریمکسبهتام

تسهیلات ویژه پلیس راهور برای برگزاری آزمون سراسری

حذف جریمه ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک برای متقاضیان

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تسهیلات ویژه پلیس راهور برای برگزاری آزمون سراسری و امکان حذف جریمه ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک برای متقاضیان آزمون سراسری خبر داد.

تسهیلات ویژه پلیس راهور برای برگزاری آزمون سراسری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد تمهیدات ویژه پلیس در خصوص برگزاری کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه و اعطای تسهیلات ویژه به متقاضیان شرکت در این آزمون، اظهار داشت:‌ تمامی محل‌های آزمون سراسری در شهر تهران شناسایی شده و پلیس راهور فاتب تسهیلات ترافیکی و تمهیداتی ویژه‌ای به منظور نظم در عبور و مرور پیش‌بینی و اجرایی کرده است.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در این خصوص با هماهنگی انجام شده با مدیریت شهری در روزهای پنجشنبه و جمعه سیستم حمل و نقل با ظرفیت حداکثری فعال خواهد بود تا متقاضیان کنکور سراسری بتوانند در اسرع وقت به مراکز آزمون رهسپار شوند.

    سرهنگ مرادی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص تسهیلات ویژه پلیس برای متقاضیانی که محل آزمونشان در محدوده زوج و فرد یا طرح ترافیک باشد بیان داشت:‌ اولیای این متقاضیان می‌توانند با ارسال کپی کارت ورود به جلسه آزمون، تصویر کارت شناسایی خودرو و اسناد مالکیت ـ که به نام یکی از اولیا باشد ـ به واحدهای رسیدگی به تخلفات در سطح شهر تهران یا مراجعه حضوری به اجرائیات مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خیابان آزادی تقاطع رودکی نسبت به حذف جریمه  اعمال شده در روز پنجشنبه در محدوده زوج و فرد یا طرح ترافیک اقدام کنند.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، زمان مراجعه برای حذف این جریمه را در اولین فرصت عنوان و تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه طرح زوج و فرد و طرح ترافیک به صورت مکانیزه و سیستمی توسط دوربین کنترل می‌شود، باید این مدارک در اسرع وقت به پلیس تحویل داده شود.

    وی به اولیاء و متقاضیان توصیه کرد: که تا آنجا که مقدور است از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند و قبل از مراجعه به مرکز آزمون مسیرهای دسترسی به آن را شناسایی کرده و زمان مراجعه خود به مرکز آزمون را به دقایق شروع آزمون موکول نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو