فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان:

تاکسی‌های فعال در خطوط خیابان بوعلی همدان به پایانه سینا منتقل شد

عصر خودرو- مدیرعامل تاکسیرانی شهر همدان گفت: با اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان بوعلی همدان و مسدود شدن این مسیر، تاکسی‌های فعال در خطوط تاکسیرانی این خیابان به پایانه سینا منتقل شد.

تاکسی‌های فعال در خطوط خیابان بوعلی همدان به پایانه سینا منتقل شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مهرداد خورشیدوند در خصوص انتقال خطوط تاکسی‌های خیابان بوعلی به پایانه سینا گفت: تاکسی‌های مستقر در خیابان بوعلی که 350 دستگاه در دو ایستگاه «بوعلی به استادان» و «بوعلی به دره مرادبیگ» را شامل می‌شدند با اجرایی شدن طرح پیاده راه سازی خیابان بوعلی همدان به پایانه سینا منتقل شده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پیاده راه سازی که با مصوبه شورای ترافیک و شورای معماری و شهرسازی، مدیریت شهری ملزم به اجرای آن بود، به دلیل تغییر رویه نسبت به گذشته نگرانی‌هایی را برای تاکسی داران و شهروندان ایجاد کرد، گفت: در این زمینه اطلاع رسانی گسترده به همشهریان و تاکسی داران که روزی خود را از طریق جابجایی مسافر تامین می‌کنند انجام و در راستای اطلاع رسانی حدود 10 بنرنوشته در خیابان بوعلی نصب شد.

    خورشیدوند بااشاره به برگزاری جلسات متعدد در چندماه گذشته با تاکسی داران این خطوط و مسئولین، عنوان کرد: پیش از مسدود شدن خیابان بوعلی همدان نیز مانوری با حضور تاکسی داران برگزار و محل استقرار رانندگان تاکسی بعد از مسدود شدن خیابان بوعلی برای آن‌ها توضیح داده شد.

    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان در ادامه توضیح داد: از روز 12 تیرماه با مسدود شدن خیابان بوعلی، تاکسی‌ها به پایانه سینا منتقل شدند و دو گشت بازرسی در میدان آرامگاه بوعلی و یک گشت در پایانه سینا مستقر شد تا مردم را به سمت محل استقرار تاکسی‌ها هدایت کنند.

    خورشیدوند با بیان اینکه خوشبختانه در همان روزهای اول این طرح در بین شهروندان اطلاع رسانی شد و طی گزارش‌های دریافتی از تاکسی داران کاهش چشمگیری در درآمد آن‌ها رخ نداده است، گفت: با توجه به نزدیکی پایانه سینا و پارکینگ طبقاتی سینا، در روزهای ابتدای اجرای طرح شاهد ترافیک و تداخل خودروها بودیم که با نصب جداکننده، علائم ترافیکی، تابلوها و خط کشی ترافیک روان سازی شد.

    وی در ادامه از همکاری شهرداری منطقه یک، معاونت ترافیک شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی تشکر کرد و با اشاره به متحول شدن سازمان تاکسیرانی و انجام اقدامات پیش رو از شهروندان خواست نظر و انتقادات خود را به این سازمان ارائه دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو