فونیکسریمکسبهتام

در راستای اجرای طرح ارتقاع امنیت اجتماعی؛

۷۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ورزقان و هریس توقیف شد

عصر خودرو- با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان های هریس و ورزقان، ۵۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شدند.

۷۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ورزقان و هریس توقیف شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، طرح ارتقاع امنیت اجتماعی طرحی است که با هدف جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی و تامین امنیت و آرامش خاطر  شهروندان توسط نیروی انتظامی اجرا می شود که نمونه آن توقیف 77 دستگاه خودروی متخلف در شهرستان های ورزقان و هریس آذربایجان شرقی بوده است.

    توقیف 54 خودروی متخلف در ورزقان

    در همین راستان سرهنگ قاسم نظری فرمانده انتظامی شهرستان پیش از ظهر دوشنبه با اشاره به توقیف 54 خودروی متخلف ​در این شهرستان به خبرنگاران گفت: ‌تداوم طرح های امنیت بخش پلیس با هدف پیشگیری از رفتارهای نابه هنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی از جمله اولویت هایی است که در سال جدید با جدیت در برنامه ریزی ها مورد تاکید قرار گرفته است.

    وی ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد 20 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلف راکبان آنها ازجمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، فاقد مدارک و پلاک و 34 دستگاه خودرو متخلف توقیف و هم چنین تعداد 23 قلم کالای ممنوعه ومقادیری مواد مخدر کشف و تعداد 24 نفرمتخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان هدف پلیس از اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل، خودرو و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

    توقیف 23 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در هریس

    فرمانده انتظامی شهرستان هریس نیز دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف 23 دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

    سرهنگ میکائیل احمدزاده در تشریح این خبر گفت: به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و برخورد با موتورسیکلت ها و خودروهای متخلف در سطح حوزه استحفاظی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران اجرا شد.

    وی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس راهور با همکاری یگان امداد و کلانتری مرکزی با اجرای این طرح عملیاتی ، 21 دستگاه موتورسیکلت و 2 دستگاه خودرو را بعلت تخلفات راکبان و رانندگان آنها توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

    فرمانده انتظامی شهرستان هریس در پایان هدف از اجرای این طرحها را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی عنوان کرد و از شهروندان خواست: با  احترام گذاشتن به قوانین و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، در راستای  کاهش  تخلفات رانندگی و پیشرفت  برنامه های  آموزشی با پلیس همکاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو