فونیکسریمکسبهتام

شنبه یا یکشنبه برگردید

ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر برگشت از جاده‌های شمال

عصر خودرو- پلیس راهور ناجا ترافیک ساعت ۹.۵ صبح جمعه ۱۸ تیرماه ۹۵ در جاده های شمالی را نیمه سنگین گزارش کرد. این درحالی است که جاده چالوس از شب گذشته یکطرفه شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر برگشت از جاده‌های شمال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین؛ پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در محور هراز (شمال به جنوب محدوده های تونل یک و پنجاب) و شمال به جنوب محور رشت-قزوین (محدوده های رودبار و منجیل) پرحجم و نیمه سنگین و در محور کرج- چالوس (شمال به جنوب محدوده های دزدبن و تونل کندوان) پر حجم و روان گزارش شده است.

    سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی عادی و روان دارند.

    همچنین معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از مردم درخواست کرد تا برگشت سفرهای خود را به جای روز جمعه به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کنند تا باترافیک مواجه نشوند.

    عبدالهاشم حسن نیا به ایرنا گفت: از مردم درخواست می‌شود برگشت سفرهای خود را به جای روز جمعه به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کنند تا با مشکلات دور رفت روبه‌رو نشوند و از طرفی ایجاد ترافیک به خستگی و خواب‌آلودگی دامن نزند.

    حسن نیا با بیان اینکه بازگشت در روزهای شنبه و یکشنبه به نفع مسافران و مردم خواهد بود، اضافه کرد: نمی توان انتظار داشت برای دور برگشت تمامی محورهای شمالی کشور یک‌طرفه شود، زیرا برخی محورها مانند فیروزکوه مسیر تردد کامیون‌های حمل سوخت و ساکنان بومی شهرها و روستاهای حاشیه جاده هستند که باید به برای انجام امور روزمره خود به دو طرف جاده دسترسی داشته باشند.

    معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: بزرگترین گرفتاری ما رعایت نکردن تردد در خطوط مشخص شده، رانندگی از شانه خاکی و بی‌توجهی به علایم رانندگی در طول مسیر است و همین مساله باعث بروز تاخیر در زمان رسیدن به مقصد می‌شود. رانندگان اگر با سرعت 10 کیلومتر در ساعت و در لاین مشخص و خط کشی شده تردد شود در مدت کوتاه ‌تری به مقصد خواهند رسید.

    برای اطلاع از جزییات محدودیت های ترافیکی سایر راه های کشور، شهروندان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی (http://news.mrud.ir) مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو