فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت های جدید در جاده های شمالی از بعد از ظهر امروز

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های ترافیکی جدید در جاده های شمالی از بعد از ظهر پنج شنبه خبرداد.

اعمال محدودیت های جدید در جاده های شمالی از بعد از ظهر امروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر ، سرهنگ موسی امیری گفت: در بین چند روز اخیری که مسافران سفرهای خود را به سمت جاده های شمالی کشور آغاز کرده بودند، روز گذشته شاهد بیشترین حجم ترافیک در جاده ها بودیم.

    وی افزود: مسافرانی که قصد تردد در محورهای شمالی را داشتند به ویژه در محور کرج – چالوس با دشوارهای فراوانی مواجه شدند و شرایط برای تردد آنها سخت شده بود.

    جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ظرفیت پایین جاده های شمالی کشور اظهارکرد: متاسفانه ظرفیت جاده های شمالی کشور محدود است و زمانی که در یک بازه زمانی مشخص شهروندان زیادی قصد عزیمت به شهرهای شمالی را می کنند، ترافیک شدیدی در این محورها مشاهده می شود.

    امیری با بیان اینکه « لازم است شهروندان زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کنند» تصریح کرد: درخواست ما از مسافران این است که بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکرده و با مدیریتی صحیح مانع از ترافیک شدید در جاده ها شوند.

    وی درخصوص وضعیت کنونی مسیر کرج – چالوس خاطرنشان کرد: شرایط تردد خودروها در محور کرج – چالوس امروز عادی و روان است و در سایر محورها نیز ترافیک شدیدی مشاهده نمی شود.

    جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از تمهیدات پلیس به منظور تردد آسان تر شهروندان از جاده های شمالی خبر داد و گفت: به منظور تسهیل شرایط تردد شهروندان در جاده ها، اعمال محدودیت های ترافیکی و یک طرفه کردن مسیرها از بعد از ظهر امروز در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت.

    امیری تاکید کرد: محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه 19 تیر ماه نیز ادامه خواهد یافت

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط