فونیکسریمکسبهتام

رئیس راه و شهرسازی چالوس خبر داد:

محور کندوان جوابگوی حجم تردد بیش از اندازه نیست

عصر خودرو- رئیس راه و شهرسازی چالوس از ترافیک روان در محور کندوان خبرداد و گفت: محور کندوان جوابگوی حجم تردد بیش از اندازه نیست.

محور کندوان جوابگوی حجم تردد بیش از اندازه نیست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، زمان اکبرپور با اشاره به تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه در جاده کندوان اظهار کرد: طی  دو روز گذشته مسافران زیادی وارد استان مازندران و جاده چالوس شدند که تا حدود زیادی قابل پیش بینی بود.

    وی با اشاره به علت ترافیک سنگین دیروز و دیشب جاده کندوان، گفت: ساعت 14 دیروز با وجود ترافیک نیمه سنگین و یک طرفه بودن جاده، پلیس راه یکی از مسیرها اجازه تردد به حدود 500 خودرو را از سمت مرزن آباد به کرج داد که این امر موجب فشار مضاعف به جاده شد و به علت عدم کنترل به موقع در سیاه بیشه و پل زنگوله ترافیک بسیار سنگینی را به بار آورد که رانندگان ساعت ها در این مسیر گرفتار شدند.

    رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس افزود: با کمک راهداری و پلیس راه نیمه شب گذشته  با هدایت تعداد خودروهایی که از مزن آباد وارد مسیر شده بودند به تونل 11 و ورود به  جاده قدیم ، ترافیک در این مسیر روان شد.

    اکبرپور با اشاره به ترافیک روان در جاده کندوان، تصریح کرد: در حال حاضر مسیر چالوس کرج دو طرفه است و نیروهای راهداری و پلیس راه در نقاط مختلف جاده حضور دارند.

    رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس به امداد رسانی به رانندگانی که در تونل کندوان دچار مشکل شده بودند اشاره کرد و متذکر شد: تعدادی از رانندگان که در تول 1600 متری کندوان در ترافیک سنگین شب گذشته مانده بودند دچار مشکلاتی از جمله مشکل تنفسی و مسمومیت در حد کمی شده بودند که با کمک نیروهای راهداری و هلال احمر مورد رسیدگی قرار گرفتند.

    اکبرپور اظهار کرد: جاده کندوان از نظر فنی کاملا از ایمنی  برخوردار است  اما عرض جاده جوابگوی این همه تردد خودرو  نیست و باید به صورت ملی به جاده چالوس کرج نگریسته شود و عرض جاده افزایش یابد.

    وی در پایان گفت: جاده چالوس کرج  از فردا ساعت 12 از سمت استان البرز مسدود خواهد شد و از ساعت 14 نیز از سمت مرزن آباد به کرج یک طرفه می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو