فونیکسریمکسبهتام

جاده‌های شمالی امروز یک‌طرفه نمی‌شوند

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی

آرامش قبل از طوفان در جاده‌های شمالی

عصر خودرو- با توجه به رو به اتمام بودن تعطیلات، فروکش کردن ترافیک سنگین و پرحجم جاده‌های شمالی در صبح امروز، آرامشی است قبل از طوفان ترافیک بازگشت مسافران؛ آرامشی که در صورت عدم مدیریت زمان سفر، تنها چند ساعتی بیشتر دوام نخواهد داشت.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم،سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی صبح روز پنجشنبه 17 تیرماه، اظهار کرد: خوشبختانه تصاویر دریافتی دوربین‌های نظارتی از محورهای مواصلاتی کشور، حاکی از آرامش در جاده‌ها و عبور و مرور عادی در تمامی جاده‌های کشور است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه امروز هیچیک از جاده‌های کشور، یکطرفه نخواهند بود، گفت: در حال حاضر بر اساس گزارش‌های واصله از سراسر کشور، تنها در ورودی محور کرج چالوس، شاهد بار ترافیکی هستیم و سایر محورهای مواصلاتی شمالی از ترافیکی روان برخوردارند.

    وی با بیان اینکه وضعیت جوی در اغلب محورهای مواصلاتی کشور پایدار است، افزود: به جز در محور کناره و رامسر در استان مازندران که بارش پراکنده باران در آن‌ها گزارش شده، شاهد جوی آرام و پایدار در سایر محورهای مواصلاتی کشور هستیم.

    رحمانی در پایان با هشدار نسبت به بازگشت مسافران خاطرنشان کرد: مسافران عزیز باید توجه داشته باشند که زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و به روزهای بعد از تعطیلات موکول کنند چراکه به دنبال حجم بالای سفر در روزهای اخیر، انتظار ترافیک و افزایش حجم تردد در روز جمعه را خواهیم داشت؛ از این رو لازم است تا با درنظر داشتن این مساله و مدیریت زمان، سعی کنند بازگشت خود را به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کنند.

    محدودیت‌ تردد در جاده‌های شمالی

    بر اساس محدودیت‌های اعلام شده از سوی پلیس راهور ناجا برای روز پنجشنبه، تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت و همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس ممنوع است.

    همچنین تردد کلیه تریلرها،کامیونها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز از تردد هرگونه تریلر فاقد موادسوختی و فاسدشدنی ممانعت به عمل خواهد آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو