فونیکسریمکسبهتام

جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: محور کرج ـ چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به نقل از فارس، رضا اکبری  اظهار داشت: با توجه به حجم سنگین ترافیک در محور کرج ـ چالوس و بار ترافیک بسیار زیادی که در این مسیر شاهد هستیم، بر اساس دستور پلیس راه، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    وی افزود: از حدود ساعت 18 این جاده یک طرفه شده بود، اما میزان خودروها به اندازه‌ای است که جاده چالوس دیگر گنجایش ورود خودروی جدید حتی به صورت یک طرفه را ندارد.

    این فرمانده ارشد انتظامی گفت: بر این اساس از هم اکنون ورود هرگونه وسیله نقلیه به جاده چالوس از میدان امیر کبیر کرج ممنوع بوده و ماموران پلیس اجازه ورود خودروی تازه به جاده را نمی‌دهند.

    اکبری تصریح کرد: همچنین از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز ماموران پلیس راه در استان مازندارن اجازه ورود خودرو را به این محور نمی‌دهند.

    وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این محدودیت برداشته می‌شود، گفت: این دستور به صورت موقتی و تا اطلاع ثانوی است و تا زمانی که شرایط ترافیک در جاده چالوس به حالت عادی بازنگردد، این محور مسدود است.

    رئیس پلیس راه استان البرز درباره وضعیت مسافران در تونل کندوان نیز بیان داشت: به دلیل حجم بالای خودروها، تردد در داخل این تونل به نوعی قفل شد و خودروهای بسیاری در داخل تونل گرفتار شدند.

    اکبری افزود: بلافاصله ماموران پلیس راه و همچنین نهادهای خدمات‌رسان مانند راهداری و هلال احمر وارد کار شده و در تلاش برای تخلیه بار ترافیکی این محدوده هستیم.

    وی ادامه داد: تعدادی از مسافران نیز دچار مسمومیت و به نوعی گازگرفتی شده بودند که با انتقال آنها به خارج از تونل، مراحل درمانی این مسافران انجام شده است.

    رئیس پلیس راه استان البرز از رانندگان و مسافران خواست تا ضمن رعایت صبر و حوصله در حین رانندگی، همکاری لازم را با ماموران پلیس راه و ماموران راهداری و هلال احمر داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو