فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه استان البرز:

محور چالوس یکطرفه شد

محدودیت‌های ترافیکی در جاده

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان البرز با اعلام یکطرفه شدن محور کرج - چالوس از اعمال محدودیت های ترافیکی در این محور در روزهای پایانی هفته خبر داد.

محور چالوس یکطرفه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ رضا اکبری با اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، و با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودروها از ساعت 14 امروز (سه شنبه) تا ساعت 6 صبح چهارشنبه شانزدهم تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

    وی در ادامه گفت: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع خودروها از ساعت 18 امروز (سه شنبه) تا ساعت 6 صبح روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می شود.

    سرهنگ اکبری اضافه کرد: از ساعت 12 روز چهار شنبه شانزدهم تیرماه تا ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه هفدهم تیرماه تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت 16 روز  چهارشنبه شانزدهم تیرماه تا ساعت 2 بامداد پنج شنبه هفدهم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می شود.

    فرمانده پلیس راه استان البرز ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه هجدهم تیرماه تا ساعت 5 بامداد روز شنبه نوزدهم تیرماه از کرج  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه تردد انواع خودروها از ساعت 16 روز  جمعه هجدهم تیرماه تا ساعت 5 بامداد روز شنبه نوزدهم از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

    سرهنگ اکبری گفت: تردد کامیون ها و کامیونت های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس از ساعت 12 امروز (سه شنبه) تا ساعت 8 بامداد روز شنبه نوزدهم تیرماه ممنوع است.

    فرمانده پلیس راه استان البرز در پایان از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای موصلانی استان به ویژه محور کرج - چالوس را دارند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کرده و سفری خوش را برای خود و خانواده رقم بزنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو