فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه گلستان خبر داد:

طرح تابستانه پلیس راهور گلستان آغاز شد

عصر خودرو- رییس پلیس راه استان گلستان از آغاز طرح تابستانه پلیس راهور گلستان همزمان با سراسر کشور با مشارکت دستگاه های خدماتی و امداد رسان از امروز در گلستان خبر داد.

طرح تابستانه پلیس راهور گلستان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی عبدی اظهار کرد: طرح تابستانه پلیس راهور از امروز تا سوم مهرماه با مشارکت ماموران راهداری، اورژانس، امداد و نجات هلال احمر و پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه دارد. طرح تابستانه پلیس با شروع تعطیلات چندروزه عید سعید فطر همزمان شده است و پلیس تمهیدات خاص ترافیک عید فطر را نیز با تعامل دستگاه های خدماتی و امدادی از امروز تا روز یکشنبه در محورهای مواصلاتی استان گلستان اعمال می کند.

    وی ادامه داد: روزهای 16، 17 و 18 تیرماه محدودیت های ترافیکی در جاده های برون شهری استان گلستان اعمال می شود و تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 12 شب در این سه روز ممنوع خواهد بود. با توجه به افزایش حجم ترافیک در جاده‌های منتهی به حرم حضرت امام رضا (ع) و قرارگرفتن استان گلستان در مسیر زائرین امام رضا (ع)، پلیس راه استان گلستان سعی دارد با به کارگیری همه توان و کمک گرفتن از ماموران دیگر بخش های نیروی انتظامی، امنیت تردد در جاده‌ها را فراهم کند.

    او با بیان اینکه مردم برای سفرهای امن و ایمن باید با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند، افزود: سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و راست خطوط قرمز پلیس در سفرهای تابستانی است و پلیس با رانندگانی که قصد سلب آسایش، امنیت و آرامش مردم را دارند قاطعانه برخورد می‌کند.

    عبدی تصریح کرد: خودروی رانندگان حادثه‌ ساز 72 ساعت و رانندگانی که از مواد مخدر و روان گردانها استفاده می کنند، یک هفته توقیف خواهد شد.

    رئیس پلیس راه استان گلستان از مردم خواست برای سفر خود از مبداء تا مقصد برنامه ریزی داشته و با صبر و حوصله زندگی کنند.

    وی گفت: مردم برای دریافت آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها می‌توانند به سایت راهور 120 مراجعه کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو