فونیکسریمکسبهتام

اتوبوسرانی سمنان برای نماز عید فطر خدمات رایگان ارائه می دهد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سمنان گفت: این سازمان با تجهیز ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری، خدمات رایگان جابجایی مسافران نماز عید سعید فطر در این شهرستان را برعهده خواهد داشت.

اتوبوسرانی سمنان برای نماز عید فطر خدمات رایگان ارائه می دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، مسعود میرشفیعی با بیان اینکه تمامی خطوط سازمان اتوبوسرانی سمنان در روز عید فطر فعال هستند، گفت: جابجایی مسافر از مسیر خطوط گلستان، تعاون، جانبازان، 400دستگاه، حکیم الهی، شهرک مهر صنعتی و سنتی، بلوار کارگر، بلوار شریف واقفی و جهادیه، راه آهن، بلوار شهید اخلاقی و خیابان طالقانی به سوی مصلای سمنان در روز عید انجام می شود.

    وی افزود: اتوبوس های شرکت واحد سمنان تا پایان نماز عید فطر در محل پارکینگ مصلای این شهرستان برای بازگشت تمام نماز گزاران استقرار خواهند داشت چرا که سعی سازمان اتوبوسرانی سمنان بر این است تا در روز برپایی نماز، هیچ شهروندی دغدغه رفت و آمد تا محل برگزاری را نداشته باشد.

    تاکسی های سمنان معاینه فنی نیم بها دریافت می کنند

    مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی و تاکسی رانی شهرداری سمنان همچنین گفت: به مناسبت عید سعید فطر، معاینه فنی برای تاکسی های سطح شهر به صورت نیم بها انجام می شود.

    میرشفیعی با بیان اینکه این تصمیم مصوبه شورای اسلامی شهر سمنان است، گفت: این اقدام باعث ترغیب تاکسی داران سمنانی برای دریافت معاینه فنی و همچنین عیدی سازمان تاکسیرانی به این قشر زحمتکش محسوب می شود.

    وی افزود: یک هزار و 100 تاکسی در سمنان به شهروندان خدمات ارائه حمل و نقل و جابجایی ارائه می دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط