فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

حضور پلیس در جاده‌ها موثرتر از نصب دوربین کنترل سرعت است

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نصب دوربین‌های کنترل سرعت، خیلی حساسیت‌زا نیست و امری که موضوع هوشیاری بیشتر رانندگان می‌شود، حضور پلیس است.

حضور پلیس در جاده‌ها موثرتر از نصب دوربین کنترل سرعت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، کلیم‌الله وثوق عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر استان زنجان با اشاره به اقدامات راه و شهرسازی برای ارائه خدمات در ایام تابستان اظهار کرد: یکی از معضلات که در استان است بحث تصادفات در نتیجه خواب آلودگی و واژگونی است.

    وی با اشاره به اینکه به منظور کاهش تصادفات و حوادث از این محل دوربین‌های کنترل سرعت نصب شده است، افزود: در هر صورت حضور پلیس موثرتر است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه حضور پلیس در جاده‌ها لازم و ضروری است، افزود: با نصب دوربین‌های کنترل سرعت، خیلی حساسیت‌زا نیست و امری که موضوع هوشیاری بیشتر رانندگان می‌شود، حضور پلیس به‌ویژه در روز است.

    در ادامه نیز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های هلال احمر در ایام مختلف سال اظهار کرد: زمانی که تصادفات که رخ می‌دهد، معمولا هم پلیس راه، هم اورژانس و هم هلال احمر حضور پیدا می‌کند.

    علی طاهری با اشاره به اینکه در برخی از حوادث رخ داده عملیات باید از سوی هلال‌احمر انجام شود، بیان کرد: با وجود این در برخی از موارد معمولا اول به هلال احمر اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به موقع به هلال احمر موجب عملکرد سریع و بهتر و حضور به موقع خواهد شد، تصریح کرد: درخواست داریم در زمان وقوع حوادث اطلاع‌رسانی به هلال احمر نیز با توجه به نقش این جمعیت در امدادرسانی مورد توجه قرار گیرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط