فونیکسریمکسبهتام

تردد در محورهای مواصلاتی کشور بیش از ۱۷ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن ۱۷.۳ درصد کاهش یافت.

تردد در محورهای مواصلاتی کشور بیش از ۱۷ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، در این مدت اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح بوده است و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای تردد انتخاب کنند. بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 694 تردد شمار فعال هم اکنون تردد در محورهای برون ‌شهری به روال عادی در جریان است.
    در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین، چالوس - کرج، جاجرود -تهران، آزادراه ساوه - تهران، تهران - پاکدشت، پاکدشت - تهران و تهران - شهریار بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.
    محور رودان- بندرعباس(مسیررفت) واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی، بدلیل ریزش کوه مسیر مسدود و هدایت بار ترافیکی از مسیر برگشت به صورت دوطرفه امکان پذیر است و محور سی سخت - بیده ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.
    آزادراه رشت- قزوین (باند رفت- محدوده توتکابن به رودبار نرسیده به تونل نصفی )، واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی، بدلیل جلوگیری از وقوع رانش ناشی از اختلاف سطح ایجاد شده مسیر مسدود شده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم رستم آباد- رودبار انجام می گیرد.
    کمربندی دهلران- اندیمشک واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود و تردد در محور اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.
    محور اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) ، واقع در استان تهران تا 15 تیر 95، روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8:30 الی 18 و روز چهارشنبه تا ساعت 12 هرهفته به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل تا 8 کیلومتری همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط