فونیکسریمکسبهتام

ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی به ارس ممنوع است

عصر خودرو- مدیرعامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه مذاکره با اماراتی‌ها برای تاسیس بانک خارجی در این منطقه ادامه دارد، گفت: تا کنون هیچ خودرویی از منطقه آزاد ارس برگشت نخورده و ورود خودروهای بالای ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی از این منطقه ممنوع است.

ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی به ارس ممنوع است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، محسن عرب باغی درباره تاسیس بانک خارجی در این منطقه، اظهار داشت: مذاکرات با سرمایه گذاران اماراتی ادامه دارد و اطلاعات لازم به کارشناسان ارائه شده و سرمایه گذاران چندین بار برای رصد بازار از منطقه بازدید کرده اند.

    وی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران خارجی از سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس، گفت: سرمایه‌گذاران ترکی، آذری و حتی روس برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری و ... اعلام امادگی کرده اند.

    مدیرعامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه محصولات تولید شده در ارس می تواند جایگزین بازار ترکیه در روسیه باشد، ادامه داد: 250هکتار محصولات گلخانه ای در این منطقه در دست بهره برداری است که این محصولات به روسیه ارسال می شود.

    عرب باغی ادامه داد: ترمینال صادراتی منطقه آزاد ارس فعال است و بسیاری از محصولات کشاورزی از این طریق به روسیه ترانزیت می شود.

    وی درباره واردات خودرو از منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: از زمان تاسیس منطقه آزاد ارس تا کنون یعنی در 8 سال  4 هزار و 800 دستگاه خودرو از مبادی رسمی وارد منطقه آزاد ارس شده است.

    مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به محدودیت های واردات خودرو از این منطقه گفت: ورود خودروهای بالای 2 هزار و 500 سی سی در این منطقه ممنوع است و تا کنون هیچ خودرویی از این منطقه برگشت نخورده است.

    عرب باغی با بیان اینمکه محدوده تردد خودروهای منطقه آزاد ارس در استان تا شهر تبریز است، ادامه داد: تا کنون به هیچ خودروی بالا 2500 سی سی مجوز ورود نداده ایم و معتقدم اگر ایران خودرو و سایپا محصولات خوبی وارد بازار کنند این تعداد خودرو از منطقه هم وارد نمی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو